Skoldkopper eller hormonknopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.307 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

Min halvt år gamle baby har været udsat for skoldkopper har jeg for nyligt opdagede og i dag har han fået en lidt stor og 6-7 små knopper i ansigtet (røde og ligner bumser) og de små er kommet indenfor en time. Han har ellers ikke rigtigt haft hormonknopper.

Tror i det skoldkopper? Han har desuden været meget ked de sidste tre dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn har lige haft skoldkopper, han statede med første dag at virke træt og hængende, han fik nogen knupper i hovedbunden som lignede bumser med sådan noget stads indeni hvorefter han i løbet af eftermiddagen fik feber og har haft feber siden.

Min søn er 9 mdr og jeg ved ikke om symptomerne er de samme på din bebs. Men min søn har MØB og influenza på samme tid, så det kan være det ikke er helt det samme

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Han har været meget udsat skal det lige siges.

Men han har som sagt nogle knopper der ligner bumser i panden, om munden og på kinden

Han havde også let feber i forgårs og i går(38,1-38,3)

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Synes det svært at vurdere. Kan de godt pludseligt få en masse små varmeknopper på ansigt, hovedbund og nakke samme dag? 

Anmeld

18. marts 2012

tang2

Anonym skriver:

Min halvt år gamle baby har været udsat for skoldkopper har jeg for nyligt opdagede og i dag har han fået en lidt stor og 6-7 små knopper i ansigtet (røde og ligner bumser) og de små er kommet indenfor en time. Han har ellers ikke rigtigt haft hormonknopper.

Tror i det skoldkopper? Han har desuden været meget ked de sidste tre dage 

Kan det måske være fordi han er ved at få tænder? Min søn har nogle små røde knopper i ansigtet, er lidt pyllert og har to tænder på vej i undermunden. Det er jo ved 6mdr. Alderen de kan starte med at få tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.