Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ved ikke om du var interreseret ?
Ved ikke om du var interreseret ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mivsen skriver: Synes bedst om den første, hvor går den til på benet?
Synes bedst om den første, hvor går den til på benet?
Den går til knæene på mig ... Og jeg er 158 ..
morethanperfect skriver: Den går til knæene på mig ... Og jeg er 158 ..
Mivsen skriver: Okay, så over knæet på mig..Vil lige se hva der ellers er, så vender tilbage hvis jeg er interesseret. Håber det okay..God lørdag!
Okay, så over knæet på mig..Vil lige se hva der ellers er, så vender tilbage hvis jeg er interesseret. Håber det okay..God lørdag!
Ja ja det helt i orden ..
I lige måde
Jeg har denne kjole fra Margit Brandt i str S. Jeg har haft den på max to gange.
Super fin sommer kjole
Kh. Louise
hej.. her er min kjole, den var brugt kun én gang.. vil gerne have 150 kr + porto for den..
Mivsen skriver: Hej Søger en flot kjole som jeg skal bruge til et bryllup i maj.Den må gerne være lidt forårs/sommer agtig Bruger str small..Hvis du ligger inde med en, så smid et billed og en pris
Hej Søger en flot kjole som jeg skal bruge til et bryllup i maj.Den må gerne være lidt forårs/sommer agtig Bruger str small..Hvis du ligger inde med en, så smid et billed og en pris
Jeg har denne nederdel , hvis det kunne have din interesse, jeg har selv brugt den til forårsbryllup med hvis top og lyserødt sjal til
https://www.baby.dk/debat/84291pi1/toej--voksen/klar-til-foraarsbryllup-med-denne-selskabsnederdel
mamani skriver: Jeg har denne nederdel , hvis det kunne have din interesse, jeg har selv brugt den til forårsbryllup med hvis top og lyserødt sjal til https://www.baby.dk/debat/84291pi1/toej--voksen/klar-til-foraarsbryllup-med-denne-selskabsnederdel
mil-ka skriver: hej.. her er min kjole, den var brugt kun én gang.. vil gerne have 150 kr + porto for den..
Mamalou skriver: Jeg har denne kjole fra Margit Brandt i str S. Jeg har haft den på max to gange. Super fin sommer kjole Kh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128