Bio strath dråber???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Käte

Da mine to piger er meget syge er jeg blevet anbefalet at give dem de dråber men de skal have 3 • 15 dråber om dagen det er mange og hvordan skal man give og huske at give dem når de jo også er i dagpleje og børnehave? Og kan det gives uden betydning for anden medicin og vitamin piller? Og hvad med imunforsvaret bliver det så afhængigt af det fremover? Og hvor længe skal man så blive ved med at give dem det? Og smagen er sikkert heller ikke den bedste så hvordan giver i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

2721

Jeg giver hele dosisen samtidig om morgen, med lidt juice.
Det burde ingen betydning have for andet medicin eller vitaminpiller, har jegihvertfald ikke hørt og har selv taget set i mange år.
Har heller ikke hørt noget om at immunforsvaret skulle blive afhængig.
Gid bedring til dine piger

Anmeld

17. marts 2012

trunte89

Käte skriver:

Da mine to piger er meget syge er jeg blevet anbefalet at give dem de dråber men de skal have 3 • 15 dråber om dagen det er mange og hvordan skal man give og huske at give dem når de jo også er i dagpleje og børnehave? Og kan det gives uden betydning for anden medicin og vitamin piller? Og hvad med imunforsvaret bliver det så afhængigt af det fremover? Og hvor længe skal man så blive ved med at give dem det? Og smagen er sikkert heller ikke den bedste så hvordan giver i det?

Her er jeg begyndt at give det. Det er dog eliksir. Min datter skal ha 3* 2,5 ml. Alternativt kan man give ddet hele på en gang, men så skal det være om morgenen. ( er dog ikke hver dag jeg husker det)
Mht smagen står der på flasken, at man kan blande der i appelsin juice da det er noget af det der tager smagen mest muligt.
Men min datter er overraskende nem til at tage det. Hun slugere det bare og skyller ned med noget at drikke, og så er det det. Jeg synes ellers, at det smager fælt!
Mvh vitaminpiller, så får hun stadig dem.

Anmeld

17. marts 2012

Lone Jakobsen

min ældste søn fik det også en overgang. mener jeg hældte det i noget om morgenen. han fik stadig vitaminpille ved siden af.

her havde det ikke nogen effekt, og jeg stoppede efter et par måneder uden at det gjorde nogen forskel. jeg tror at nogen bruger det i vinter halvåret hvor risiko for forkølelser mv. er størst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.