VEG-kogebogen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Røverdatter

Der kom en del efterspørgsel på veganske og vegetariske opskrifter da jeg oprettede tråden "Vegetar/Veganer" tidligere i dag, så derfor har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg løbende vil indskrive lækre, smagfulde opskrifter på diverse vegansk/vegetarisk mad/dessert.

Jeg laver for det meste min mad uden opskriftsbøger, så nogle af de opskrifter jeg lægger ind kommer fra diverse veganske blogs på nettet de er dog prøvet efter

Hvis nogen anden har en lækker opskrift på en vegansk eller vegetarisk ret så er i meget velkommen til at skrive den op herinde.

Og så vil jeg da enormt gerne høre respons hvis i får prøvet nogle af opskrifterne

Velbekomme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

tarkoflen

Så har jeg oprettet abonnement på tråden, så jeg kan blive inspireret tusind tak!

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Har også oprettet abonnement på tråden Glæder mig til at blive inspireret.

Anmeld

20. marts 2012

Røverdatter

Hej begge! hvor lyder det bare godt! Jeg har haft lidt travlt på det sidste, men håber jeg får tid i denne uge til at skrive nogle opskrifter ind

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

Jeg ved at det er noget tid siden jeg ville have skrevet opskrifter ind, men har simpelthen ikke haft tid. Problemet er også at jeg ofte laver alt min mad uden brug af opskrifter, så det er svært at finde ud af hvor meget jeg bruger af ingredienserne.

Jeg lover snart at komme med nogle opskrifter. Men indtil videre vil jeg virkelig ambefale jer at tage et kig på Lunas madblog:

hijaluna.wordpress.com

Hun har enormt mange lækre og sunde retter og alternativer.

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Himmelsmil skriver:

Jeg ved at det er noget tid siden jeg ville have skrevet opskrifter ind, men har simpelthen ikke haft tid. Problemet er også at jeg ofte laver alt min mad uden brug af opskrifter, så det er svært at finde ud af hvor meget jeg bruger af ingredienserne.

Jeg lover snart at komme med nogle opskrifter. Men indtil videre vil jeg virkelig ambefale jer at tage et kig på Lunas madblog:

hijaluna.wordpress.com

Hun har enormt mange lækre og sunde retter og alternativer.

Der må jeg da helt klart ind og kigge tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.