Jeg opretter denne debat for at få tip, gode råd og evt. andre kan dele deres oplevelser...
Landet ligger sådan at min kæreste og jeg har været sammen i 2 år nu, og venter barn om 14 dage. han har så en datter for tidligere forhold, som bliver hele 4år d.25 Marts.
- MIT problem er altså bare , hun er BESAT af at have sit sut, og det er uanset hvilket tidspunkt på døgnet .. synes det er forkasteligt og pinligt når man er ude og har gæster , og de pointere altid "hold da op, er hun ik liiidt for stor til at bruge sut?" osv :-( Men da hun er mit bonusbarn, er jeg blot "det tredje hjul" i forhold til bestemmelser omkring sådan´opdragelse
.. faktisk styrer jeg ellers stort set ALT herhjemme..
Vi har hende hver anden weekend, og denne weekend er vores.
Da jeg går på barsel har jeg passet hende idag, og min holdning til den sut er at hvis den skal bruges, så skal det være når der skal soves! er måske ret konservativ i nogens øjne, men da vi stod op idag hende og jeg, gemte jeg dem altså for hende, for at se om hun bare gerne normalt ville have dem, fordi de lå indenfor hendes rækkevidde, eller om hun psykisk havde brug for dem som den dumme vane! - det viste sig så at hun først ville have sutten ved frokost tid, men da hun så kom i tanke om den SKIDE sut, så blev hun krop umulig, og plagede og plagede , og holdte fast i hun skulle vente til hun skulle sove.. da faren kom hjem om eftermiddagen, var det første han gjorde efter hun plagede til ham om den sut- bare at give hende en ?! SUUUUUK
- Der følte jeg bare hele min kamp og dag sank heeeelt ned i jorden!! prøver hende at vende sig af med den skide sut ! hun bliver trods alt snart 4 år , men det er fandme svært når der ingen opbakning er fra hendes mor og min kæreste...
Undskyld det blev laaaangt, men hvad skal jeg gøre?? er sikkert også meget nærtagende i øjeblikket pga. 14 dage til termin
Skal jeg blande mig udenom fremover ??
ser frem til svar 
Anmeld