Nutella smørcreme KRISE - Hurtig hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Hej kagetøser

Jeg har lige lavet nutella smørcreme for første gang og et eller andet må være gået galt

Jeg kan slet ikke forestille mig , hvordan jeg skal kunne sprøjte den pænt ud

Jeg lavede den efter en opskrift jeg fandt hvor der stod at man skulle bruge 1/3 af nutella , smør og flormelis .. Nu hvor jeg lige skriver det ned , kan jeg godt se at jeg måske har misforstået det helt .. Jeg tog 1/3 af hver pakke .. Er det f.eks. 100 g nutella , 100 g smør og 100 g flormelis ?

Hvis det er , føler jeg mig ret dum nu Haha .. 

wow de ser flotte ud

smager de godt med nutella smør creme? det har jeg aldrig prøvet jeg plejer altid at bruge 250g. smør og 250g. flormelis bare en basis smørcreme men måske man skulle prøve det andet det ser ihvertfald lækkert ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

bobbles

Frøken Christiansen skriver:

wow de ser flotte ud

smager de godt med nutella smør creme? det har jeg aldrig prøvet jeg plejer altid at bruge 250g. smør og 250g. flormelis bare en basis smørcreme men måske man skulle prøve det andet det ser ihvertfald lækkert ud

lige et spørgsmål omkring de der sommerfugle du har som pynt hvad har du lavet dem af??

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

wow de ser flotte ud

Tak

Jeg synes ikke det smager særlig godt .. Synes det er ALT for sødt  .. Havde lavet appelsincupcakes , håbede det kunne opveje det .. Men nej Men min kæreste er vild med det .. Så det er jo en smagssag

Sommerfuglene er bare fondant Hehe

Anmeld

17. marts 2012

AnnaK89

Wow det er flotte

Dem kunne jeg nu nok sætte tænderne i, nu hvor jeg har en ustyrlig lyst til Nutella

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

AnnaKJ skriver:

Wow det er flotte

Dem kunne jeg nu nok sætte tænderne i, nu hvor jeg har en ustyrlig lyst til Nutella

Tak

Hehe .. Man skal i hvert fald være glad for sukker (;

Anmeld

17. marts 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Tak

Jeg synes ikke det smager særlig godt .. Synes det er ALT for sødt  .. Havde lavet appelsincupcakes , håbede det kunne opveje det .. Men nej Men min kæreste er vild med det .. Så det er jo en smagssag

Sommerfuglene er bare fondant Hehe

okay de er ihvertfald fine det var mere for at få en ide til på mandag der kommer mine forældre og min mormor forbi til aften kaffe pga min datters fødselsdag

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

okay de er ihvertfald fine det var mere for at få en ide til på mandag der kommer mine forældre og min mormor forbi til aften kaffe pga min datters fødselsdag

Tillykke med hende Hehe

Anmeld

17. marts 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Tillykke med hende Hehe

jo tak 5 år hvor bliver tiden af

Anmeld

17. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ku helt sikkert ha lavet samme fejl!! Godt redet, for flotte det blev de da! Vh stine

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

StineW79 skriver:

Jeg ku helt sikkert ha lavet samme fejl!! Godt redet, for flotte det blev de da! Vh stine

Godt det ikke kun er mig så Hehe

Og tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.