Min lille stakkels dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Nettemor

Sebastian er blev ramt af omgangsyge. Det startede ved midnat. Han begyndte at kaste op. Og det fortsætte hele natten. ca hver 45 min vågnede han og kastede op. Min lille dreng

Han har først nu kunnet holde lidt væske i sig. Spiser ikke alverden. Han har feber 38.9. Så nu sidder han og hænger ved sin far.

Det er så synd for ham. Og så lige op til hans fødselsdag som er søndag. Vi skulle have været med en tur i dagplejen idag for at fejre ham og vi skulle have haft gæster hele weekenden. Det bliver så ikke til noget. Lille mand.

Nå ville ikke så meget med indlægget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Sebastian er blev ramt af omgangsyge. Det startede ved midnat. Han begyndte at kaste op. Og det fortsætte hele natten. ca hver 45 min vågnede han og kastede op. Min lille dreng

Han har først nu kunnet holde lidt væske i sig. Spiser ikke alverden. Han har feber 38.9. Så nu sidder han og hænger ved sin far.

Det er så synd for ham. Og så lige op til hans fødselsdag som er søndag. Vi skulle have været med en tur i dagplejen idag for at fejre ham og vi skulle have haft gæster hele weekenden. Det bliver så ikke til noget. Lille mand.

Go' bedring med ham

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

Go' bedring med ham

Tak

Anmeld

16. marts 2012

Nessie

Stakkels lille gut

Håber han hurtigt bliver friak igen, så I alligevel kan få fejret hans fødselsdag.

God bedring med ham

Anmeld

16. marts 2012

AnnaK89

Åhhh stakkels lille gut da

Rigtig god bedring med ham - håber han kommer hurtigt over det igen

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Stakkels lille gut

Håber han hurtigt bliver friak igen, så I alligevel kan få fejret hans fødselsdag.

God bedring med ham

Tak

Ja håber godt nok også han bliver frisk så han kan nyde sin fødselsdag bare lidt..

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Åhhh stakkels lille gut da

Rigtig god bedring med ham - håber han kommer hurtigt over det igen

Tak

Ja håber virkelig også han bliver frisk hurtigt, så han kan nyde det lidt. Har købt en super gave til ham men han får jo ikke meget ud af det når han er så slap..

Anmeld

18. marts 2012

Nessie

nettemor skriver:

Tak

Ja håber godt nok også han bliver frisk så han kan nyde sin fødselsdag bare lidt..

Blev han frisk igen?

Håber han fik en god fødselsdag 

Anmeld

18. marts 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Blev han frisk igen?

Håber han fik en god fødselsdag 

Niks

Troede det ellers lige da han vågnede uden feber og gerne ville ha mad. Men da han havde fået en halv portion morgenmad kom det hele op igen. Og ingen energi

Her til aften efter han havde sovet det meste af dagen havde han energi nok til at han kunne få sine pakker og endda lege med dem. Da han havde leget en halv time skulle han lige have en pause men ikke så slemt. Igen havde han appetit og spiste lidt rugbrød til aftensmad. Der gik en god rum tid og vi var sikre på at han nu kunne holde de i sig. Lige inden han blev puttet kom det op igen

Stakkels lille mand. Godt han ikke forstår ordentlig hvordan vi egentlig skulle have brugt den her weekend...

Tak fordi du spurgte til ham

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

øv øv, rigtig god bedring med ham..

Håber han fik lidt ud af sin fødselsdag idag og at han er i bedring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.