Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

twinny

Goddag, kvinder.

Vi har fået Dp fra d 1/4 hos en ældre dame... Vi er glade for pladsen. Mit ønske var dog vuggestuen, der ligger nemlig 10 skridt fra vores hjem. Så det ville bare være såååå nemt... Jeg havde regnet med der ville gå super lang tid før vi villle få den.

Men jeg skrev en besked til damen på kommunen og hun sagde, drengene er nummer 2 og 3 i køen.  Men hvad nu hvis de får den midt i det hele...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Tulle28

Har du ikke mulighed for at vente på vuggestuepladsen? Det kan jo gå hurtigt - vi var nr. 8 på listen og vupti fik vi en plads alligevel. Det lyder som noget der er værd at vente på...

Anmeld

16. marts 2012

Klumpe-dumpe

twinny skriver:

Goddag, kvinder.

Vi har fået Dp fra d 1/4 hos en ældre dame... Vi er glade for pladsen. Mit ønske var dog vuggestuen, der ligger nemlig 10 skridt fra vores hjem. Så det ville bare være såååå nemt... Jeg havde regnet med der ville gå super lang tid før vi villle få den.

Men jeg skrev en besked til damen på kommunen og hun sagde, drengene er nummer 2 og 3 i køen.  Men hvad nu hvis de får den midt i det hele...?

Midt i det hele af hvad?

Anmeld

16. marts 2012

twinny

Ariel skriver:

Midt i det hele af hvad?

Med indkørsel i DP og når de lige har vendet sig til hende?

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

Der kommer et stort ryk her i april-maj. De store børnehavebørn rykker i sfo, og vuggestuebørn i børnehave Kommer self. an på hvor gamle de er i institutionen, om der er mange små eller store børn. Men jeg ville nok takke nej til DP og vente på vuggestuepladsen.

Prøv at ring til vuggestuen og hør hvor mange børn der rykker i BH her om lidt. Hvis nu de siger over 3, så er det jo perfekt

Anmeld

16. marts 2012

twinny

Happiness skriver:

Der kommer et stort ryk her i april-maj. De store børnehavebørn rykker i sfo, og vuggestuebørn i børnehave Kommer self. an på hvor gamle de er i institutionen, om der er mange små eller store børn. Men jeg ville nok takke nej til DP og vente på vuggestuepladsen.

Prøv at ring til vuggestuen og hør hvor mange børn der rykker i BH her om lidt. Hvis nu de siger over 3, så er det jo perfekt

Jamen vi har sagt ja....  Og jeg vil så gerne have dem i vuggestue.. Jeg må bruge at snakke med dem.

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

twinny skriver:

Jamen vi har sagt ja....  Og jeg vil så gerne have dem i vuggestue.. Jeg må bruge at snakke med dem.

Ja okay. Men mon ikke du kan ringe til pladsanvisningen og fortælle dem om situationen? Mon ikke de er forstående?

Anmeld

16. marts 2012

Kofoed.

Var det midt april i skulle starte på skole?

Anmeld

16. marts 2012

twinny

Happiness skriver:

Ja okay. Men mon ikke du kan ringe til pladsanvisningen og fortælle dem om situationen? Mon ikke de er forstående?

Jo men jeg er også startet i skole..

Anmeld

16. marts 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Var det midt april i skulle starte på skole?

Vi er startet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.