det virkelige/voksne liv ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

FrkZier

ja det slog mig lige i dag at jeg er igang med at leve det virkelige liv og med det virkelige liv mener jeg at jeg ikke længere lever i den der teenage bobbel en ting som kærlighed, er noget helt andet end da man var 14 år! .. min kære kæreste og jeg har et rigtig dejligt forhold, og jeg elsker ham ufatteligt højt! - og jeg er ikke et sekundt i tvivl om det er ham jeg skal blive gammel sammen med, men i dag sad vi og skrev sammen over mail hvor vi gik i rigtig teenage mode med - dig og mig for altid og alt hvad der høre til, hvor jeg uden at tænke over det OGSÅ skrev; har du forresten fået ringet til din læge idag? det bare ikke skide romantisk vel men tror bare jeg må indse jeg efterhånden er ved at være voksen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

tarkoflen

Hi hi ja så er man lidt voksen alligevel... Men fedt at man stadig kan blive helt teenageagtig, det kan vi også

Anmeld

16. marts 2012

Troldemommi

Lidt Teenager er man vel altid, her til morgen sad jeg i bilen og skrålede med til Take That, det var skønt.

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Hi hi ja så er man lidt voksen alligevel... Men fedt at man stadig kan blive helt teenageagtig, det kan vi også

hehe ja må jo nok indse det, tror bare jeg nogen gange glemmer at jeg faktisk ikke er 16 år længere - ja det rigtig dejligt synes jeg, det viser også at man bare er rigtige for hinanden

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

Monica P skriver:

Lidt Teenager er man vel altid, her til morgen sad jeg i bilen og skrålede med til Take That, det var skønt.

haha det er nok  også en af de bedste ting, elsker bare at gå amok til backstreet boys osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.