Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.776 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

annec

Hvad er dine anbefalinger til en klapvogn. 

Du må meget gerne skrive pris og hvor den kan købes og hvorfor den er god :-) 

Overvejer mere en emmaljunga nitro City. MEn ulempen ved den er at styret ikke er svingbart, kan godt lide at man kan se sit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Maja_4000

Vi har en Emmaljunga Nitro City .. Købte den i januar og vi er rigtig glade for den !

Styret er ikke svingbart men man kan vende selve overdelen om .. Dog sidder Caroline næsten altid så hun kan se os .. Det har jeg det bedst med (:

Vi gav 4.500 kr for en med Polar Performance (:

Anmeld

16. marts 2012

annec

Maja_4000 skriver:

Vi har en Emmaljunga Nitro City .. Købte den i januar og vi er rigtig glade for den !

Styret er ikke svingbart men man kan vende selve overdelen om .. Dog sidder Caroline næsten altid så hun kan se os .. Det har jeg det bedst med (:

Vi gav 4.500 kr for en med Polar Performance (:

Ej super. Troede ik man kunne vende den om :-) kan nemlig bedst lide når man kan se på sit barn mens man kører :-) 

Mer der ikke også indbygget fluenet i? 

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

annec skriver:

Ej super. Troede ik man kunne vende den om :-) kan nemlig bedst lide når man kan se på sit barn mens man kører :-) 

Mer der ikke også indbygget fluenet i? 

Jo , der er indbygget fluenet

Det eneste minus ved vognen (indtil nu) er at der ikke er meget plads under den - Ikke når man er vandt til barnevogn i hvert fald Vi har købt en taske fra Gaia og Ko til at hænge over styret til når vi f.eks. er ude og handle .. Vi har ikke bil , så den bliver godt læsset engang imellem Hehe

Kan også bedst lide at kunne se mit barn :b Har en gang prøvet at køre hen til vuggestuen mens hun vendte den anden vej .. Da jeg så kommer om og kan se hende , har hun huen ned over øjnene  Haha .. Så jeg synes det er mest praktisk at kunne se på barnet :b

Anmeld

16. marts 2012

MetteS81

Jeg er fuldstændig enig! Vi har en Nitro City og ELSKER den!!!! Som en anden skriver så kan hele overdelen bare vendes om så du kan se bebsen

Jeg elsker drejehjulene, og synes kvaliteten er virkelig god! Det samme med designet. Der er myggenet indbygget i den og regnslaget følger med i prisen...

Eneste ulempe er at pladsen under vognen ik er så god når man er ude at handle ind....men man kan godt klemme lidt varer derind, og ellers kan man bare hænge et indkøbsnet eller en stor pusletaske hen over styret hvor der kan være lidt i istedet  

Anmeld

16. marts 2012

Jok123

Vi har også overvejet EJ Nitro, men tror vi ender med en EJ Cerox i stedet for. Jeg synes også de små drejehjul er fantastiske, men vi kommer til at sku bruge den på noget skov/strand/mark agtigt terræn og så er det nok bedre med 4 store hjul

Vi skal ud og kigge, evt. købe imorgen.. glæder mig helt vildt

Anmeld

16. marts 2012

betina

Kan klart anbefale Emmaljunga Cerox - Vi er sååå glade for den.

Synes det er fantastisk med svingstyr og så kan den ligges helt ned i sovestilling. Vi har brugt vores ufattelig meget

Anmeld

16. marts 2012

annec

Mange tak for svarene :-) 

Vil gerne hører mere :-)

Anmeld

16. marts 2012

JonTri

Har en nitro City... Fantastisk vogn!!! Har købt kopholder/ekstra lille holder plus et par kroge til styret. Så kan man lige have lidt til at ligge og indkøbsposer på krogene! 

Vil du ha en endnu mindre model, er emmaljunga scooter lige kommet i en udgave med drejehjul... 

Anmeld

16. marts 2012

LR85

brio go.

den er dyr, men vi er glade for den hver eneste dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.