Tynd afføring, 8½ mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Sitrani

Min lille (eller store?) pige på 8½ mdr. har somme tider en del tynd afføring...

Hun spiser godt, og bliver også stadig ammet, men er det derfor? Hun får bryst kl. 5, kl. 12 og kl. 19 hver dag..

Af alm. mad får hun:

kl. 7.30: Havregrød eller andet fuldkornsgrød

kl. 10: en bolle eller noget lign. med smørbart pålæg, og lidt frugt hun sidder og gnaver i, eller A38..

kl. ca. 12: Grød/mos og lidt rugbrøds-hapsere

kl. 15: agurkestænger eller lign. eller en bolle at gnave i - hvis hun er rigtig sulten, laver jeg en skål grød til hende.. eller A38..

kl. 18.30: det vi spiser, hvis det er muligt som det oftest er, bare lidt mere most....

Burde hun have tynd mave af det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Clisolka

STN skriver:

Min lille (eller store?) pige på 8½ mdr. har somme tider en del tynd afføring...

Hun spiser godt, og bliver også stadig ammet, men er det derfor? Hun får bryst kl. 5, kl. 12 og kl. 19 hver dag..

Af alm. mad får hun:

kl. 7.30: Havregrød eller andet fuldkornsgrød

kl. 10: en bolle eller noget lign. med smørbart pålæg, og lidt frugt hun sidder og gnaver i, eller A38..

kl. ca. 12: Grød/mos og lidt rugbrøds-hapsere

kl. 15: agurkestænger eller lign. eller en bolle at gnave i - hvis hun er rigtig sulten, laver jeg en skål grød til hende.. eller A38..

kl. 18.30: det vi spiser, hvis det er muligt som det oftest er, bare lidt mere most....

Burde hun have tynd mave af det????

Jeg tænker lidt det måske kan være A38? Isabella havde et tidspunkt, hvor hun ikke kunne tåle så mange mælkeprodukter, som netop gav hende tynd mave  Det var i forbindelse med opstart i vuggestue, hvor hun ikke plejede at få så meget mælk herhjemme - men nu er der intet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.