Ulykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2009

mor83'

Hvad er det værste ulykker I har oplevet med jeres børn. Min han faldt ud af sengen, det lød som en mursten som faldt på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Bastian

MIn ældste fik som 2-årig et stykke gulerod i halsen, som vi ikke kunne få op. Han fik det værre og værre, så jeg løb i panik på strømpesokker i sneen ind til naboen som er brandmand. Han stod med William på fortorvet og dunkede ham i ryggen, mens jeg ringede 112. Heldigvis kom den endelig op... Men det var noget af en forskrækkelse, især for min mand som havde gået til førstehjælp, men oplevede han ikke kunne hjælpe sin søn. Så det var ikke sjovt for ham, da vores mindste skulle i gang med fast føde - han kunne slet ikke holde ud at kigge på det.

Anmeld

1. april 2009

Mca<3

Årh det må være da min datter røg af sin pony og blev trukket rundt i stige bøjlen .. Syntes hun hang der i timevis og der var bare intet man kunne gøre . Hun blev kastet ind under ponyen konstant og trampet på benet og ponyen var jo i panik ... Hun hang der sikkert kun nogle minutter men pyha det var væmmeligt

Anmeld

1. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh det må være da min datter røg af sin pony og blev trukket rundt i stige bøjlen .. Syntes hun hang der i timevis og der var bare intet man kunne gøre . Hun blev kastet ind under ponyen konstant og trampet på benet og ponyen var jo i panik ... Hun hang der sikkert kun nogle minutter men pyha det var væmmeligt

Uhh det har jeg os prøver jeg blev bare træt så meget på armen at knoglen stak ud da jeg endelig kom fri har ikke siddet på en hest siden men skal prøve det ti sommer på en venindes hest og hun SKAL holde den hi hi.

Anmeld

1. april 2009

snefnug

Det værste jeg har opæevet med Oliver var da han røg ned af trappen på sin 1 års fødselsdag. Jeg var den sidste der var gået gennem låge, og havde åbentbart ikke fået den lukket ordenligt. Ved ikke om det var mig eller Oliver der græd mest. Men efter en tur ved vagtlæge kunne vi konstater at der ikke var sket noget, ikke engang et blå mærke havde han fået

Anmeld

1. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Uhh det har jeg os prøver jeg blev bare træt så meget på armen at knoglen stak ud da jeg endelig kom fri har ikke siddet på en hest siden men skal prøve det ti sommer på en venindes hest og hun SKAL holde den hi hi.

Det sker så uhyggeligt sjældent og heste er super dejlige dyr

Anmeld

3. april 2009

Mamamischa

Min datter er faldet ned af puslebordet (vi har klinkegulv) men der skete ingen ting heldigvis, og så hun falde ud af sin høje stol i hendes første DP fordi hun gik fra hende os klinkegulv, og der slog hun sig helt vildt blev stik tossede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.