Vil ikke spise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Rebecca55

Nøj vores trio er blevet bøvlet... Lige for tiden er der ikke noget mad der er godt nok. Jeg går snart ud af mit gode skind.

Please sig det er en overgangs fase !!!!

Har i prøvet det og hvad gjorde i for at få jeres børn til at spise igen ?

Vi lader dem selv prøve at spise både med fingre og ske, så det er lidt mere spændene og det hjalp også for lidt tid. Men nu lukker de bare i og når en likker i, ja så ruller domino effekten.

Tror sq allerede de har fundet ud af hvordan man rotter sig sammen...

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Saram

Min datter (9½ månede) har lige været igennem det samme. Det stod på fra da hun var 7 måneder og er så småt ved at blive bedre nu.

Hun lukkede munden helt i, når skeen nærmede sig, rystede på hovedet og skreg som en stukkket gris !

Her var det gudskelov kun en periode, dog en lidt lang en.

Pyh, det er så hårdt, og så med 3 på en gang. Stakkels dig.

Kæmpe til dig !

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

Saram skriver:

Min datter (9½ månede) har lige været igennem det samme. Det stod på fra da hun var 7 måneder og er så småt ved at blive bedre nu.

Hun lukkede munden helt i, når skeen nærmede sig, rystede på hovedet og skreg som en stukkket gris !

Her var det gudskelov kun en periode, dog en lidt lang en.

Pyh, det er så hårdt, og så med 3 på en gang. Stakkels dig.

Kæmpe til dig !

Vores er 9 ½ mdr. nu og er lige begyndt på det, dog har de også lige været syge. Håber meget på det bare er en fase - en KORT fase.

Anmeld

15. marts 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

I juledagene sidste år, da har Karla været 10 mdr, "stoppede" hun mere eller mindre med at spise ! Hun har ellers altid spist godt, men fra den ene dag til den anden, gad hun bare ikke spise mer'  Men vi tilbød hende selvfølgelig stadig mad, som sædvanligt og sørgede så ellers for at hun fik rigeligt at drikke. Tror der gik en måneds tid eller halvanden, før hun spiste rigtig godt igen. Så det er nok bare en fase - for hun fejlede ikke noget. Alt er en overgang....-bare hårdt når man står i det. Og med tre af slagsen bukker jeg mig i støvet for at du/I overhovedet stadig er i live

Mette

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

MKBP skriver:

Hey

I juledagene sidste år, da har Karla været 10 mdr, "stoppede" hun mere eller mindre med at spise ! Hun har ellers altid spist godt, men fra den ene dag til den anden, gad hun bare ikke spise mer'  Men vi tilbød hende selvfølgelig stadig mad, som sædvanligt og sørgede så ellers for at hun fik rigeligt at drikke. Tror der gik en måneds tid eller halvanden, før hun spiste rigtig godt igen. Så det er nok bare en fase - for hun fejlede ikke noget. Alt er en overgang....-bare hårdt når man står i det. Og med tre af slagsen bukker jeg mig i støvet for at du/I overhovedet stadig er i live

Mette

He he vi har kun prøvet at have 3, så for os kunne det ikke være anderledes... Men det er da helt sikkert hårdt, men endnu mere dejligt. Vi får jo trippel glæde...

Håber også det bare lige er nnoget de skal prøve af. Både det med maden bøvler de med. Men de er også blevet så beviste om, at man nu bliver jaloux på hinanden. Så de prøver hele tiden hinanden af og os forældre af...

Anmeld

15. marts 2012

K&S

Rebecca55 skriver:

Nøj vores trio er blevet bøvlet... Lige for tiden er der ikke noget mad der er godt nok. Jeg går snart ud af mit gode skind.

Please sig det er en overgangs fase !!!!

Har i prøvet det og hvad gjorde i for at få jeres børn til at spise igen ?

Vi lader dem selv prøve at spise både med fingre og ske, så det er lidt mere spændene og det hjalp også for lidt tid. Men nu lukker de bare i og når en likker i, ja så ruller domino effekten.

Tror sq allerede de har fundet ud af hvordan man rotter sig sammen...

Håber i kan hjælpe.

DET ER EN FASE  og det går over igen....!

Anton har haft mange perioder, hvor han ikke rigtig har haft lyst til mad - det har ofte været forbundet med nye tænder

Anmeld

15. marts 2012

Rebecca55

K&S skriver:

DET ER EN FASE  og det går over igen....!

Anton har haft mange perioder, hvor han ikke rigtig har haft lyst til mad - det har ofte været forbundet med nye tænder

Super... Alle 3 har lige fået 2 tænder i undermunden...

Anmeld

15. marts 2012

Maja_4000

Er de ikke ved tænder ? Min Caroline har sultestrejket lidt næsten hver gang der er kommet en ny tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.