forslag til pålæg på rugbrød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Alexander&Lærke

nettemor skriver:

Torskerogn

Ja det har jeg også prøve med det var hun ikke helt så begjestret for, mærkeligt nok for det smager himmelsk og vi har det altid da manden får det på sin mad hver dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Saram

Mette&Alexander skriver:

Hvor fås de henne så? Syntes ikke det er noget jeg lige er støt på...

Du kan også få det i føtex ved jeg. Tror bare man skal spøge efter det. Ellers i helsekost butikker.

Anmeld

16. marts 2012

Alexander&Lærke

Saram skriver:

Du kan også få det i føtex ved jeg. Tror bare man skal spøge efter det. Ellers i helsekost butikker.

Ok tak en helsekost butik har vi da i byen og en kvickly måske de også kunne have det, men tak for info...

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

Mette&Alexander skriver:

Ja det har jeg også prøve med det var hun ikke helt så begjestret for, mærkeligt nok for det smager himmelsk og vi har det altid da manden får det på sin mad hver dag....

Vores DP blander det op med lidt mayonaise. Så smager det ikke så kraftigt. Eller tun blandet med lidt mayonaise.

Vores dreng kunne heller ikke lide det de første par gange men nu elsker han det

Anmeld

16. marts 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
AalborgPigen skriver:

Hvad er tepølse+ 

Det er en smørbar pølse, det er Højer Pølser der laver den jeg kender. Den smager godt og er mild i smagen og min datter kunne rigtig godt li' den. De har den i Superbrugsen og Superbest.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. marts 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mette&Alexander skriver:

Lyder godt, hvor fås det henne??

Den jeg købte til min datter føres i Superbrugsen og Superbest, den er fra Højer Pølser.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. marts 2012

Chris86

Mette&Alexander skriver:

Ok tak en helsekost butik har vi da i byen og en kvickly måske de også kunne have det, men tak for info...

Kvickly har det Det er i små ds....

Tahin kan også bruges evt.

Anmeld

16. marts 2012

Dinna88

Mette&Alexander skriver:

Åh ja det har jeg faktis set, mon det var i kvckly der havde det, må lige kigge næste gang jeg komme der, hvordan laver du posteger selv?

God idé
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/retter-3.php?id=24 her er lidt forskellige! 

Anmeld

16. marts 2012

Misscbn

Mette&Alexander skriver:

Åh ja det har jeg faktis set, mon det var i kvckly der havde det, må lige kigge næste gang jeg komme der, hvordan laver du posteger selv?

jeg ved ihvertfald de har det i min super best

og jamen har ik selv prøvet at lave men kan man ik google opskrifter på det?

Anmeld

16. marts 2012

Røverdatter

Kender godt det med avokadoer - irriterende ! 

Men her elsker vi hummus på rugbrød Nu er vi veganere, så der er intet kød på rugbrødet. Men hvis du får lyst til at prøve noget nyt kan man få en maaasse lækre patéer som er vegetariske, fx. Tartex eller sandwichspread fra urtekram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.