Når han ikke ville spise ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Nolle

Hej de damer .

Min søn er en a de uheldig med en omgamg af ALT syge på en gang. Så han er ondt i halsen og ville bare ikke spise noget som helst, igen gang en flaske ;/

Er der nogen der har nogen råd eller idéer til hvad jeg kan gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

FruHolm <3

schonert skriver:

Hej de damer .

Min søn er en a de uheldig med en omgamg af ALT syge på en gang. Så han er ondt i halsen og ville bare ikke spise noget som helst, igen gang en flaske ;/

Er der nogen der har nogen råd eller idéer til hvad jeg kan gøre ?

Det vigtigeste er at han får noget væske, min læge har altid sagt at når børn er syge er det lige meget hvad de spiser og drikker, bare der kommer noget ned , min dreng var 9 måneder første gang lægen sagde det , plejer at kune få saft, kamille te , juice ivham, hvis det virkelig er helt slemt vil han kun have cola, 

Med hensyn til mad så se om der er et eller andet han gerne vil have, lige meget om det er usundt eller hvad det er ,  

Anmeld

15. marts 2012

Nolle

MinBabyOscar <3 skriver:

Det vigtigeste er at han får noget væske, min læge har altid sagt at når børn er syge er det lige meget hvad de spiser og drikker, bare der kommer noget ned , min dreng var 9 måneder første gang lægen sagde det , plejer at kune få saft, kamille te , juice ivham, hvis det virkelig er helt slemt vil han kun have cola, 

Med hensyn til mad så se om der er et eller andet han gerne vil have, lige meget om det er usundt eller hvad det er ,  

Okay mange tak . 

Han ville nemlige fint have vand, og det er så det eneste han ville have, men jeg håber det er nok så?

Anmeld

15. marts 2012

MorDk

Væske er det aller vigtigste! Så det er super at han vil drikke vand. Tro mig han skal nok spise når han er sulten nok. Kan jo også være han ikke rigtig har appetit... 

God bedring med ham 

Anmeld

15. marts 2012

Nolle

MorDk skriver:

Væske er det aller vigtigste! Så det er super at han vil drikke vand. Tro mig han skal nok spise når han er sulten nok. Kan jo også være han ikke rigtig har appetit... 

God bedring med ham 

Okay mange tak .. Men han har ikke rigtig spise siden middag igår - han fik ca 2 teske yogurt siden har det bare vært vand. 

Anmeld

15. marts 2012

FruHolm <3

schonert skriver:

Okay mange tak . 

Han ville nemlige fint have vand, og det er så det eneste han ville have, men jeg håber det er nok så?

Det er super han vil drikke , måske der skal en smule saft eller sukker i vandet så han ikk går sukkerkold  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.