Barnevogn med rundt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Clisolka

Guldimaven skriver:

Ja, nu varer det jo ikke så længe før jeg skal til at have barnevogn med rundt, når nu jeg er ude offentligt..  Og så kom jeg til at tænke på noget.. 

Der hvor man ikke kan have barnevogn med ind, eks cafe, jordemor ( efter besøg.), tøjbutikker o.s.v.. Altså der hvor man bliver nød til at stille barnevognen udenfor, hvad gør man lige der?

Vi har en forholdsvis dyr barnevogn, vil jeg mene.. I hvert fald ville jeg blive ret ked af det, hvis nogle rendte med den.. Men man kan jo ikke låse den med en cykel lås, eller kan man?! 

Så vil lige hører om i har et godt råd, eller hvad i evt selv gør når i stiller jeres barnevogn (uden barn i.) et sted hvor i ikke kan holde øje! 

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke går fra min barnevogn når jeg er ude og handle. Kan jeg ikke få vognen med ind, så går jeg ikke ind - eller handler på et andet tidspunkt. Jeg tør ikke lade den være ude af syne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Levi&LilysMor

Ditte_Marie skriver:

Vi har vidst købt vores i den der billige butik der hedder Tiger til 20kr...
Ellers i de der butikker som har ALT..
Eller en isenkræmmer?

Til den pris er det jo en god investering

Ja prisen lyder fornuftig  tror jeg nok hellere jeg må få fat i, hellere sådan en end at vores sprit nye odder vogn er væk  

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

Vi havde en Odder som blev stjålet mens den stod HJEMME .. Og den var låst !  Så du kan på ingen måde helgarderer dig ..

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Guldimaven skriver:

Ja, nu varer det jo ikke så længe før jeg skal til at have barnevogn med rundt, når nu jeg er ude offentligt..  Og så kom jeg til at tænke på noget.. 

Der hvor man ikke kan have barnevogn med ind, eks cafe, jordemor ( efter besøg.), tøjbutikker o.s.v.. Altså der hvor man bliver nød til at stille barnevognen udenfor, hvad gør man lige der?

Vi har en forholdsvis dyr barnevogn, vil jeg mene.. I hvert fald ville jeg blive ret ked af det, hvis nogle rendte med den.. Men man kan jo ikke låse den med en cykel lås, eller kan man?! 

Så vil lige hører om i har et godt råd, eller hvad i evt selv gør når i stiller jeres barnevogn (uden barn i.) et sted hvor i ikke kan holde øje! 

Jeg har aldrig selv låst vores barnevogn, men i princippet kan du vel bare købe sådan en cykellås med en kæde på og så låse den fast til et eller andet? Tit vil du også kunne stille den sådan at du kan se den gennem ruden inde fra butikken

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Maja_4000 skriver:

Vi havde en Odder som blev stjålet mens den stod HJEMME .. Og den var låst !  Så du kan på ingen måde helgarderer dig ..

Ej hvor er der bare træls sådan noget

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

Ej hvor er der bare træls sådan noget

Meget .. Blev SÅ arrig og har tudet af raseri  

Heldigvis fik vi det hele betalt af forsikringen (dog var der en selvrisiko på 1000 kr eller sådan noget) .. Men de dækkede alt ! Så det hjalp en del på humøret

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Maja_4000 skriver:

Meget .. Blev SÅ arrig og har tudet af raseri  

Heldigvis fik vi det hele betalt af forsikringen (dog var der en selvrisiko på 1000 kr eller sådan noget) .. Men de dækkede alt ! Så det hjalp en del på humøret

Ja det var da altid noget

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Blev egentlig glad for at se dette indlæg, det havde jeg slet ikke tænkt på selv,  til trods for vi skal have en rimelig dyr barnevogn..
Odder Enjoy, vil da vidst anskaffe mig en lås, så der ikke er nogen der vil løbe med den, skal ikke risikere noget! Selvom vi faktisk bor i en forholdsvis "lille" by..

Anmeld

17. marts 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Blev egentlig glad for at se dette indlæg, det havde jeg slet ikke tænkt på selv,  til trods for vi skal have en rimelig dyr barnevogn..
Odder Enjoy, vil da vidst anskaffe mig en lås, så der ikke er nogen der vil løbe med den, skal ikke risikere noget! Selvom vi faktisk bor i en forholdsvis "lille" by..

Ja, jeg har også besluttet at anskaffe en lås!

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Ja, jeg har også besluttet at anskaffe en lås!

Det ville altså også være pænt træls hvis uheldet skulle være ude, og ens barnevogn blev stjålet, tvivler på ens forsikringsselskab ville erstatte den så, hvis der ikke var lås på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.