Hvilken olie til boller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.785 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

.....

Kald mig bare blank, høhø..Men har aldrig bagt noget så nemt som boller før (Kun alt muligt andet)..så..mit spørgsmål er, hvilken olie i foretrækker at bruge til en bolle opskrift? Da der er olie med i opskriften, og er lidt i tvivl om hvad der vil være det bedste at bruge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

tarkoflen

Strawberry skriver:

Kald mig bare blank, høhø..Men har aldrig bagt noget så nemt som boller før (Kun alt muligt andet)..så..mit spørgsmål er, hvilken olie i foretrækker at bruge til en bolle opskrift? Da der er olie med i opskriften, og er lidt i tvivl om hvad der vil være det bedste at bruge...

Jeg bruger bare hvad jeg lige har, gerne en smagsneutral olie af en art eller en nøddeolie af en slags.... Men du kan bruge alt slags olie, så bare giv den gas og bag nogle boller

Anmeld

15. marts 2012

.....

tarkoflen skriver:

Jeg bruger bare hvad jeg lige har, gerne en smagsneutral olie af en art eller en nøddeolie af en slags.... Men du kan bruge alt slags olie, så bare giv den gas og bag nogle boller

Super, tak for svaret

Anmeld

15. marts 2012

morethanperfect

Strawberry skriver:

Heheh .. Jeg bruger den jeg lige har .. Og det er som regel den billigste

Anmeld

15. marts 2012

.....

morethanperfect skriver:

Heheh .. Jeg bruger den jeg lige har .. Og det er som regel den billigste

Hæhæ . Lige pt har vi olivenolie og rapsolie i skabet, så jeg tror at det må blive rapsolie til bollerne

Anmeld

15. marts 2012

morethanperfect

Strawberry skriver:

Hæhæ . Lige pt har vi olivenolie og rapsolie i skabet, så jeg tror at det må blive rapsolie til bollerne

Tror det er olivenolie vi har ? Hehe .. 

Anmeld

15. marts 2012

.....

morethanperfect skriver:

Tror det er olivenolie vi har ? Hehe .. 

Den er vidst også mest normal at have

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

Bruger det jeg har Enten olivenolie eller solsikkeolie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.