Vi var ved ørelægen idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

An&Jo

Lægen, jeg selv og dagplejeren har jo i et stykke tid gået og frygtet at Johannes muligvis havde nedsat hørelse efter alle de omgange MØB vi har været igennem..
Hans sprog er nemlig slet ikke udviklet som det burde være lige nu, så jeg bestilte tid ved ørelægen, og sørme om ikke Johannes har helt normale ører.. Intet tryk i mellemøret og hørelsen skulle heller ikke fejle noget, så det er jo super..

Derudover, så var han bare SÅ dygtig derinde.. Han skulle ligge på en briks og have tjekket ørerne, og jeg stod så og holdt ham i hånden og forklarede hvad der skete, og han sagde ikke en lyd, så han blev jo ros til skyerne bagefter.. Så skulle vi have kørt en tryk måling, og derefter en hørescreening, og jeg forklarede ham stille og roligt at nu skulle han sidde ved mig osv, og det klarede han også bare SÅ flot..
Han var virkelig dygtig..

Derudover fik jeg stor ros for min måde at forklare ham tingene, og hele tiden snakke ham igennem det hele, så der ikke kom overraskelser, og hun mente at hvis jeg bare fortsatte sådan, så skulle hans sprog nok komme.. Så super fedt med stor ros til både mor og søn..

Men det bedste var altså at hørelsen ikke fejler noget, så nu vil vi holde weekend med god samvittighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

sarahb

Ej hvor er det dejligt, det værste er bare dårlige ører...

Du er så SEJ

Anmeld

15. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Ej hvor er det dejligt, det værste er bare dårlige ører...

Du er så SEJ

Det er virkelig det værste ja.. Vi har på et år haft 8 omgange MØB, og det var fra han var 6 mdr til han var 18 mdr, og siden da har vi ikke haft noget.. Det er jo fantastisk..

og tak

Anmeld

15. marts 2012

sarahb

An&Jo skriver:

Det er virkelig det værste ja.. Vi har på et år haft 8 omgange MØB, og det var fra han var 6 mdr til han var 18 mdr, og siden da har vi ikke haft noget.. Det er jo fantastisk..

og tak

Ja vi var igennem det samme. Hver måned i et år. Men efter dræn, har der ikke været mere

Anmeld

15. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Ja vi var igennem det samme. Hver måned i et år. Men efter dræn, har der ikke været mere

vi har ikke fået lagt dræn, men frygtede lidt at det var udgangen på det, men efter idag, så er jeg blevet en del mere optimistisk..

Anmeld

15. marts 2012

Nessie

Hvor dejligt at der ikke er noget med ørerne, så skal sproget nok komme

Skønt med ros til både mor og søn

Anmeld

15. marts 2012

An&Jo

Nessie skriver:

Hvor dejligt at der ikke er noget med ørerne, så skal sproget nok komme

Skønt med ros til både mor og søn

jaa det er fedt at få afvide..

Og ja ros, det kan vi altid bruge..

Anmeld

15. marts 2012

Fam. Madsen

super godt

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

super godt

ja det var skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.