Lægen, jeg selv og dagplejeren har jo i et stykke tid gået og frygtet at Johannes muligvis havde nedsat hørelse efter alle de omgange MØB vi har været igennem..
Hans sprog er nemlig slet ikke udviklet som det burde være lige nu, så jeg bestilte tid ved ørelægen, og sørme om ikke Johannes har helt normale ører..

Intet tryk i mellemøret og hørelsen skulle heller ikke fejle noget, så det er jo super..

Derudover, så var han bare SÅ dygtig derinde.. Han skulle ligge på en briks og have tjekket ørerne, og jeg stod så og holdt ham i hånden og forklarede hvad der skete, og han sagde ikke en lyd, så han blev jo ros til skyerne bagefter..

Så skulle vi have kørt en tryk måling, og derefter en hørescreening, og jeg forklarede ham stille og roligt at nu skulle han sidde ved mig osv, og det klarede han også bare SÅ flot..
Han var virkelig dygtig..

Derudover fik jeg stor ros for min måde at forklare ham tingene, og hele tiden snakke ham igennem det hele, så der ikke kom overraskelser, og hun mente at hvis jeg bare fortsatte sådan, så skulle hans sprog nok komme..

Så super fedt med stor ros til både mor og søn..

Men det bedste var altså at hørelsen ikke fejler noget, så nu vil vi holde weekend med god samvittighed..
Anmeld