1. dag i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Nessie

Hvor er han skøn
Han glæder sig helt sikkert til at komme over og lege med alt det nye, spændende legetøj

Dejligt at det gik så godt, og moren kan føle sig tryg og glad ved at aflevere ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Levi&LilysMor

Happiness skriver:

Hehe... Ja masser af hår... Tror næsten han havde mere da han kom til verden Vi har måtte finde en saks frem et par gange så han ikke kom til at ligne en pige

Hihi åh.. hvor sødt  vores havde nogle totter ( englehår ) dem tog vi også lige forleden dag

Anmeld

16. marts 2012

Kay

nej hvor dejligt

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

Nessie skriver:

Hvor er han skøn
Han glæder sig helt sikkert til at komme over og lege med alt det nye, spændende legetøj

Dejligt at det gik så godt, og moren kan føle sig tryg og glad ved at aflevere ham

Ja det var skønt! Er lidt spændt på hvad han siger til, når jeg skal gå i et stykke tid. Men mon ikke han klarer den i stiv arm!

Ellers kan jeg jo komme farende tilbage igen

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

LevisMor skriver:

Hihi åh.. hvor sødt  vores havde nogle totter ( englehår ) dem tog vi også lige forleden dag

ja det er med at holde styr på det hår Bliver sjovt når de rigtigt skal til frisøren For på et tidspunkt, ville jeg synes det bliver synd for ham hvis jeg skal klippe ham

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

Kay skriver:

nej hvor dejligt

Ja det er skønt!

Men han er jo den mindste. Men der er en der er et par måneder ældre end ham, og så kommer der snart flere babyer, så det skal nok gå Om ikke andet får de jo stor glæde af hinanden om nogle måneder

Anmeld

16. marts 2012

Kay

Happiness skriver:

Ja det er skønt!

Men han er jo den mindste. Men der er en der er et par måneder ældre end ham, og så kommer der snart flere babyer, så det skal nok gå Om ikke andet får de jo stor glæde af hinanden om nogle måneder

ja lige netop

Anmeld

16. marts 2012

Nessie

Happiness skriver:

Ja det var skønt! Er lidt spændt på hvad han siger til, når jeg skal gå i et stykke tid. Men mon ikke han klarer den i stiv arm!

Ellers kan jeg jo komme farende tilbage igen

Han skal nok klare det fint, det er nok værre med moren

Men synes tit jeg har hørt at børnene er kommet med en reaktion efter 14 dages tid, når det går op for dem at det altså er hver dag at mor går fra dem. Men det går jo heldigvis over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.