Barnevogn All around kørepose eller hynde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.948 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

FamilenStorm

Hejsa piger..

Er der nogle af jer der har efaringer med disse to? og kan i anbefale dem??

Overvejer at købe en af delene til vores klapvogn.. Det er den fra EmmalJunga (Edge duo combi)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Maja_4000

Følger lige med Vil også gerne have dem nemlig

Anmeld

15. marts 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Følger lige med Vil også gerne have dem nemlig

Super .. Du er velkommen...

Anmeld

15. marts 2012

Maja_4000

FamilenStorm skriver:

Super .. Du er velkommen...

Tak

Lige nu hælder jeg mest til at købe hynden og så have et tæppe under vognen til når/hvis det bliver koldt til sommer ..

Nu bruger vi bare en billig kørepose som fungerer fint .. Den er bare ikke så pæn Hehe

Anmeld

15. marts 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Tak

Lige nu hælder jeg mest til at købe hynden og så have et tæppe under vognen til når/hvis det bliver koldt til sommer ..

Nu bruger vi bare en billig kørepose som fungerer fint .. Den er bare ikke så pæn Hehe

Ja... Er også den jeg umiddelbart tænker.. Ved nemlig heller ikke om køreposen vil blive for varmt til sommer alligevel, selvom der står den kan bruges hele året...

Håber nemlig jeg kan bruge klapvognen til hendes middagslure.. Den barnevogn vi har er nemlig ved at være så grim at det er helt pinligt at have den med nogen steder... Men hun skal jo bare kunne ligge godt og blødt i klapvognen så..

Anmeld

15. marts 2012

Maja_4000

FamilenStorm skriver:

Ja... Er også den jeg umiddelbart tænker.. Ved nemlig heller ikke om køreposen vil blive for varmt til sommer alligevel, selvom der står den kan bruges hele året...

Håber nemlig jeg kan bruge klapvognen til hendes middagslure.. Den barnevogn vi har er nemlig ved at være så grim at det er helt pinligt at have den med nogen steder... Men hun skal jo bare kunne ligge godt og blødt i klapvognen så..

Nemlig

Min datter sover fint i klapvognen , så det tror jeg sagtens I kan

Anmeld

15. marts 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Nemlig

Min datter sover fint i klapvognen , så det tror jeg sagtens I kan

Det gør Alberte også nu.. Men der ligger hun også i sin voksi pose.. Men den bliver bare for varm til sommer..

Anmeld

15. marts 2012

OoLøjsoO

Min veninde er super glad med den med Emmajunga'en posen, jeg har os selv set den, den er så pratisk altså, når min lille dreng bliver strørrer skal jeg os klart ud og få mig anskaffet sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.