Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
vi går til babysvømning hver torsdag
det får både han og jeg en del ud af
han lærer en del motorik og ELSKER at møde de andre babyer.. og jeg får trænet lidt ved at skulle bevæge mig så meget rundt i vandet uden at belaste mine led m.v. 
Ellers alt efter hvor du bor så en gåtur med klap/barnevogn ud og se på naturen? Her er planen at så snart han kan sidde lidt bedre (regner emd en gang i næste måned nok
) så skal vi ned til søerne og kigge på ænderne
Glæder jeg mig meget til at se hvordan han syntes om det 
Der er også baby-gymnastik i de fleste fitnesscentre... Hvor det er man kommer med baby og så laver forskellige øvelser med dem så vidt jeg har forstået og set
går ikke selv til det...
det kommer jo også an på om der er penge til at I går til noget der koster eller om det mere er ting der skal være gratis for Jer 
Herhjemme er der aktivitetstæppet, højstolen med legetøj sat fast på pladen foran, skråstolen med legetøj sat fast med snor i siderne så det ikke bliver smidt alt for langt væk, en gammel dyne der er lagt dobbelt til at rulle på.
Så det er det vi rykker lidt imellem alt efter hans humør
Han er så meget selvstændig med sin leg og nogen gange bliver han faktisk sur hvis man tror man skal sidde og lege med ham...
Legetøjet er altsammen købt brugt for absolut ingenting på forskellige loppemarkeder og genbrugsbutikker... og så er der lidt nyt ind imellem som er fundet til billige penge i supermarkederne... f.eks. Fakta havde en Bamse hånddukke som han er super glad for at have på puslebordet at lege med... og så sådan en snor med dyrehoveder på til at spænde henover barnevogn el. lign bliver brugt i højstolen da dyrene rasler når han slår på dem...
skråstolen står så han kan sidde i den og se med når vi ser fjernsyn eller spiller Xbox hvilket han syntes er superhyggeligt nogen gange 
Han sidder også på skødet hos os hvis vi sidder ved computerne og får lov at slå i bordet eller nogen gange slå lidt på tastaturet...
Vi er ikke de mest udendørsmennesker så derfor finder vi sjove lege herinde i stedet
der er flyvture hvor han holdes så han ligger vandret og så løber man igennem rummene i lejligheden mens man siger som en flyvemaskine... Eller stå med ham så man holder om hans brystkasse og så mens man laver passende lyde så hurtigt op i luften og så helt ned i knæ så hans fødder rører ved gulvet og så op igen...
men det afhænger jo også af hvor vild legen må være for at barnet stadig er glad og tryg
men husk det er faktisk vigtigt at vende dem på hovedet og svinge rundt for at de undgår at blive køresyge senere hen.. siger de kloge hoveder i hvert fald så her bliver der leget ret vildt med farmand 
Anmeld