Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En masse fine sager til moren
Spørg gerne for mere info
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
norenberg skriver: hvad er størrelsen på blusen på billede 22 og 23 og hvad er prisen
hvad er størrelsen på blusen på billede 22 og 23 og hvad er prisen
Så vidt jeg kan tælle mig frem til er 22-23 jumpsuitet
Hvis det er den du mener, så er den en str. 42
W.. skriver: Så vidt jeg kan tælle mig frem til er 22-23 jumpsuitet Hvis det er den du mener, så er den en str. 42
Nina1988 skriver: Hvad str er shortsne på de øverste billeder, og den stribede t shirt fra h&m?
Hvad str er shortsne på de øverste billeder, og den stribede t shirt fra h&m?
Shortsene er M/L aldrigt brugt, fra Pieces! De er så fede (desværre er mine lår det samme )
Den stribede top er en str. L (Den med flæserne, ikke)
Der er mange lækre ting, skriver du ikke størrelser på?
norenberg skriver: ok havde jeg ikke lige bidt mærke i syntes det lignede en top...så springer lige over...desværre passer størrelsen heller ikke
ok havde jeg ikke lige bidt mærke i syntes det lignede en top...så springer lige over...desværre passer størrelsen heller ikke
Bare i orden
Mille83 skriver: Der er mange lækre ting, skriver du ikke størrelser på?
Uh, der er bare så mange billeder Er der noget bestemt du er interesseret i? Generelt er det størrelse large/42
W.. skriver: Uh, der er bare så mange billeder Er der noget bestemt du er interesseret i? Generelt er det størrelse large/42
De sorte short på billede 1, samt den stribede tshirt fra hogm og måske jakken og de sorte lange cowboybusker med lynlås bagtil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128