Vi går nu snart ind på 7. døgn med feber herhjemme!
Min søn på 7 mdr, startede sidste fredag op med feber og pylder. Feberen er hverken steget eller faldet, DOG er han blevet mere og mere ked af det som dagene er skredet frem. Har været hos lægen, intet at se, virus, han skal selv klare den. Okay.
Hans feber sige: Morgentemp lige når vi er vågen omkring 37,5-38,00
Aften temp inden sengetid: 38,5-39,00. Og sådan har det været alle dage.
De sidste 3 nætter har han været - ja - UMULIG! Han har kun ville sove når jeg har holdt ham, i sådan en lidt oprejst stilling, indtil mit bryst. Så kan i selv regne ud hvor meget søvn jeg har fået. Han er pyldret hele dagen, på nær om morgenen, han kaster sig rundt når han sidder i sin stol og skal spise. Eller når jeg putter ham i barnevognen til middagslur. Han river sig hele tiden i venstre øre.. Det er som om at HVER gang jeg skal ligge ham, så bliver han ked af det. Jeg kan godt putte ham om aften i hans seng, men han vågner efter 45 min - 1 time, og efter der så er der intet at gøre. han græder og græder og græder, medmindre jeg holder ham som beskrevet ovenfor.
Jeg er træt. Jeg ved ikke mine levende råd?
Synes ikke øret er rødt - og det stritter ej heller. Men han tager sig meget til det - og det plejer han ikke at gøre.
Han har forresten også haft væske i øret de sidste 2 mdr - ved ikke om det har nogen betydning.
Også hoster og snotter han som en hver anden forkølelse.
Anmeld