Kreativ skrivning... Hjælp søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

twinboys

Jeg søger hjælp til at lave en holdbeskrivelse til et gymnastikhold... Det er for piger og drenge alderen er fra 3-6år og navnet er Powerkids...

Vi bruger håndredskaber, redskabsbaner, lege, rim og remser, synger, kravler i ribber, slår koldbøtter, lærer springteknikker, airtrack, fræser afsted, går på tæer, hopper, kryber, kravler, leger dyr osv....

Træningen er hver onsdag fra kl. 17-18 i Favrdalhallen 

Hjælp mig gerne med at smække en god holdbeskrivelse sammen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

FjolleTrold

twinboys skriver:

Jeg søger hjælp til at lave en holdbeskrivelse til et gymnastikhold... Det er for piger og drenge alderen er fra 3-6år og navnet er Powerkids...

Vi bruger håndredskaber, redskabsbaner, lege, rim og remser, synger, kravler i ribber, slår koldbøtter, lærer springteknikker, airtrack, fræser afsted, går på tæer, hopper, kryber, kravler, leger dyr osv....

Majbritt

Måske Britt West Jørgensen kan hjælpe dig. Prøv at søg hende på FB, så kan du da høre. Hun kan sådan noget ;O)

Anmeld

16. marts 2012

katrine26

twinboys skriver:

Majbritt

hvad med sådan her.

POWERKIDS

Kom og vær med, det er for både drenge og piger i alderen 3-6 år, og vi træner hver onsdag 17-18 i favrdalhallen.

Vi "leger" både med håndredskaber, redskabsbane, synger, danser, laver rim og ramser, kravler i ribber, slå koldbøtter, lære springteknikker, airtrack, løber derudaf, leger dyr osv.

Helt klart en oplevelse for alle børn. vildbassser som prinsesser.

I kan tilmelde jer..............

Håber du kan bruge det til noget..

katrine26

Anmeld

16. marts 2012

twinboys

FjolleTrold skriver:

Måske Britt West Jørgensen kan hjælpe dig. Prøv at søg hende på FB, så kan du da høre. Hun kan sådan noget ;O)

Mange tak har skrevet til hende...

Anmeld

16. marts 2012

twinboys

katrine26 skriver:

hvad med sådan her.

POWERKIDS

Kom og vær med, det er for både drenge og piger i alderen 3-6 år, og vi træner hver onsdag 17-18 i favrdalhallen.

Vi "leger" både med håndredskaber, redskabsbane, synger, danser, laver rim og ramser, kravler i ribber, slå koldbøtter, lære springteknikker, airtrack, løber derudaf, leger dyr osv.

Helt klart en oplevelse for alle børn. vildbassser som prinsesser.

I kan tilmelde jer..............

Håber du kan bruge det til noget..

katrine26

Mange tak at du også ville bidrage...

Anmeld

16. marts 2012

katrine26

twinboys skriver:

Mange tak at du også ville bidrage...

Var så lidt...

Katrine26

Anmeld

17. marts 2012

twinboys

katrine26 skriver:

Var så lidt...

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.