Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt billeder af min tapre dreng på sygehuset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu ved jeg ikke hvorfor han er på sygehuset.
Men hvor er han kær. Og hvor ser han dog glad ud på samtlige billeder
det ser han da ud til at klare super godt.. må man spørge hvad han er der for?
Nårh bette mand. Det ser ud som om han har klaret det super godt..
mor:) skriver: Nu ved jeg ikke hvorfor han er på sygehuset. Men hvor er han kær. Og hvor ser han dog glad ud på samtlige billeder
Han har/har haft en sjælden blodsygdom der hedder Autoimmun hæmolytisk anæmi..
Han har klaret sig rigtig flot derinde og har udviklet sig så meget på de 12 dage vi lå på riget
Maja88 skriver: det ser han da ud til at klare super godt.. må man spørge hvad han er der for?
Han har/har haft en sjælden blodsygdom der hedder Autoimmun hæmolytisk anæmi.
Vi blev udskrevet i mandags men skal til kontrol i morgen, så nu må vi se om vi kommer hjem igen eller ej
nettemor skriver: Nårh bette mand. Det ser ud som om han har klaret det super godt..
han har virkelig også klaret det vildt flot og han har udviklet sig ekstremt på den tid vi har været derinde... Han lærer nye ord på ingen tid og er vokset 2 cm og har taget 1 kg på
MaleneF skriver: han har virkelig også klaret det vildt flot og han har udviklet sig ekstremt på den tid vi har været derinde... Han lærer nye ord på ingen tid og er vokset 2 cm og har taget 1 kg på
Utroligt så seje de små er
MaleneF skriver: Han har/har haft en sjælden blodsygdom der hedder Autoimmun hæmolytisk anæmi.. Han har klaret sig rigtig flot derinde og har udviklet sig så meget på de 12 dage vi lå på riget
Det er da dejligt at det er gået godt og han klarer det så godt.
Håber i har det godt
MaleneF skriver: Lidt billeder af min tapre dreng på sygehuset
Hvor er han en lille kær dreng..
Og hvor skønt at han bare har klaret det så flot..
Håber der kommer helt styr på hans blodsygdom, så han kan leve så normalt som muligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128