Hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Christina.78

Ville bare høre om nogle af Jer havde et godt råd imod slem hoste? Det mest slem når hun skal ligge ned og sove, men også bare sådan..

Hostesaft synes jeg ikke virker...

Det er nok i forbindelse med en forkølelse, det er kommet, men synes bare, det må være træls for hende..

Og det er vel ikke noget man render til lægen med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Valle81

Hey.

Det med lægen kommer an på flere ting, jeg ved ikke hvor slemt det eR men læs evt om astmatisk bronkitis

Ellers er gode råd, sove meget køligt, hævet hovedgærde, evt sove i barnevogn hvor det eR nemmere at holde hovedet oppe. Kog noget vand hæld pebermynthe i vandet og stil det under sengen, det lindrer

God bedring

Anmeld

14. marts 2012

Lady Marion <3

Et gammeldags husråd der virker er et hakket rødløg på en tallerken ved siden af sengen

Anmeld

14. marts 2012

Clisolka

Christina.78 skriver:

Ville bare høre om nogle af Jer havde et godt råd imod slem hoste? Det mest slem når hun skal ligge ned og sove, men også bare sådan..

Hostesaft synes jeg ikke virker...

Det er nok i forbindelse med en forkølelse, det er kommet, men synes bare, det må være træls for hende..

Og det er vel ikke noget man render til lægen med??

Jeg kan kun være enig med det Valle81 skriver 

Vi har rendt i tide og utide til lægen med Isabella, netop pga. hoste. Hun har hostet stort siden sep. hvor hun startede i vuggestue. 

Nu er hun laaaaaaangt om længe sluppet af med den  Hun er forkølet og hoster nogle uger efter (ligesom hendes mor). 

Vuggestuen har været efter os, så vi har været afsted med hende et par gange - og hver gang får vi at vide det er er en virus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.