Date = dårlig samvittighed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Anonym trådstarter

Får i også vildt dårlig samvittighed over for jeres børn hvis i skal på date med manden og f.eks skal i tivoli og spise ?

Jeg får så dårlig samvittighed fordi jeg tænker 'Ej så kan vi lige så godt ta børnene med så kan de prøve nogle karruseller og få en is'. Men så får min mand og jeg jo bare ikke rigtig en date ud af turen i tivoli. Og omvendt, tar vi dem ikke med, ødelægger min dårlige samvittighed lidt mit humør. Jeg ved jo ungerne ville hygge sig med bedste forældrene. Men jeg tænker altid det er synd for dem hvis de skal gå glip af noget.

Indtil videre har vi været på to dates på 4 år.  Jeg tar livet af mit forhold med det her. Og jeg har fået manden med i det også. Så vi er to ynkelige væsner der savner at ta i zoo, tivoli, skoven osv osv bare ham og mig, men ikke gør det pga dårlig samvittighed. Hjælp ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

M.O.A.R.

Jeg får dårlig samvittighed.. Det var meningen vores dreng skulle sove ude og sove hos sin faster i dag, og det skulle være første gang han skulle sove ude, det har vi så måtte aflyse fordi vi lige har ligget på rigshospitalet i 12 dage med ham, så vi har solgt min billet til vores kammerat.. 

Men min mand har så også dårlig samvittighed nu, over han tager afsted uden mig... 

Jeg tror du skal tænke at børnene har det godt også selvom du ikke er hos dem.. At de hygger sig rigtig meget og at de så glæder sig til at i kommer tilbage og henter dem igen..

Anmeld

14. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Får i også vildt dårlig samvittighed over for jeres børn hvis i skal på date med manden og f.eks skal i tivoli og spise ?

Jeg får så dårlig samvittighed fordi jeg tænker 'Ej så kan vi lige så godt ta børnene med så kan de prøve nogle karruseller og få en is'. Men så får min mand og jeg jo bare ikke rigtig en date ud af turen i tivoli. Og omvendt, tar vi dem ikke med, ødelægger min dårlige samvittighed lidt mit humør. Jeg ved jo ungerne ville hygge sig med bedste forældrene. Men jeg tænker altid det er synd for dem hvis de skal gå glip af noget.

Indtil videre har vi været på to dates på 4 år.  Jeg tar livet af mit forhold med det her. Og jeg har fået manden med i det også. Så vi er to ynkelige væsner der savner at ta i zoo, tivoli, skoven osv osv bare ham og mig, men ikke gør det pga dårlig samvittighed. Hjælp ?!

Tror det er et spørgsmål om at slå sig til tåels med at i dag er det jer alene og om 14 dage tager i måske en familietur til tivoli, zoo, skoven osv.

Der skal helst være plads til begge dele Og hvis i så fortæller ungerne hvor i har været henne og hvad i har oplevet, så altid flette det ind at det var en kedelig voksentur uden is og i snart tager en familietur MED is 

Anmeld

14. marts 2012

DK

Tænk på at i får endnu dårligere samvittighed hvis i om 3 år skal gå fra hinanden fordi i aldrig fik tid for jer selv!

Det her er jo også en investering der kommer ungerne til gode. Glade forelskede forældre er MEGET MEGET mere værd end en is og rutsjebanetur i tivoli.

Anmeld

14. marts 2012

VNB

jeg må nok ærligt indrømme at jeg ikke har spor dårlig samvittighed når  mig og min kæreste laver noget uden vores barn... (hehe total ravne mor... 

jeg NYDER de få gange vi er afsted uden ham... en tur i bio, ud at spise, en shopping dag i Århus osv osv.. vi er jo meget mere kærlige og rigtig kæreste agtige når vi er afsted alene end når vi har Viktor med.. 

Jeg nyder OGSÅ rigtig meget når vi er afsted sammen hele familien, men gud hvor har et forhold bare godt af at komme lidt ud uden barn/børn også 

Så jeg synes da helt sikkert at du skal ligge din dårlige samvittighed bag dig, lade børnene have det skægt hos bedste familien, og jer 2 afsted ud på en rigtig romantisk/hyggelig date - KUN jer 2 

Knus! 

Anmeld

19. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg får ikke dårlig samvittighed når vi er uden alene uden børn. Jeg nyder, at kunne sidde en hel middag uden, at skulle skærer mad ud, hjælpe eller noget andet.

Det er vigtigt, at man husker, at stoppe op og sige nu er det voksentid UDEN børn og få dem passet.

Jeg synes bestemt også, at det er dejligt, at lave noget sammen med vores børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.