Lillepigen har hævede bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.474 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Emily2012<3

Nogen der ved noget om dette?

Min piges bryster er helt hårde og de er blevet større de sidste par dage.

Sundhedsplejersken snakkede om at det var meget normalt pga min hormoner, men jeg synes bare det er mærkeligt at de bare vokser. 

OG så tror jeg der er noget som gør ondt på hende da hun græder rigtig tit og det lyder som om vi har slået hende eller sådan noget..  

Er der nogen som evt kan hjælpe med et svar på hvad man evt kan gøre for at hævelsen falder igen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Krussedulle

Emily2012<3 skriver:

Sundhedsplejersken snakkede om at det var meget normalt pga min hormoner, men jeg synes bare det er mærkeligt at de bare vokser. 

OG så tror jeg der er noget som gør ondt på hende da hun græder rigtig tit og det lyder som om vi har slået hende eller sådan noget..  

Er der nogen som evt kan hjælpe med et svar på hvad man evt kan gøre for at hævelsen falder igen?  

Det er helt normalt .. Og det er bare hormonpåvirkning fra dig.. De kan også godt begynde at lække lidt "mælk" det man kalder "heksemælk" ... Men det gør ikke ondt på hende.. Spædbørn græder jo af mange grunde, med det bør ikke gære ondt på hende

Anmeld

14. marts 2012

Emily2012<3

Krussedulle skriver:

Det er helt normalt .. Og det er bare hormonpåvirkning fra dig.. De kan også godt begynde at lække lidt "mælk" det man kalder "heksemælk" ... Men det gør ikke ondt på hende.. Spædbørn græder jo af mange grunde, med det bør ikke gære ondt på hende

Jeg læste godt om det, men da jeg trykkede på hende for at mærke så begyndte hun at græde som om jeg havde slået hende..

Jeg har kontaktet min sundhedsplejerske og venter på hun ringer tilbage, bare lige for at vide om det er noget der skal kigges på..

For jeg synes godt nok det ser underligt ud når de vokser så meget.. 

Anmeld

14. marts 2012

Krussedulle

Emily2012<3 skriver:

Jeg læste godt om det, men da jeg trykkede på hende for at mærke så begyndte hun at græde som om jeg havde slået hende..

Jeg har kontaktet min sundhedsplejerske og venter på hun ringer tilbage, bare lige for at vide om det er noget der skal kigges på..

For jeg synes godt nok det ser underligt ud når de vokser så meget.. 

Okay.. Jeg håber at du fik fat i din Sp, og at hun kunne hjælpe dig

Anmeld

14. marts 2012

Clisolka

Emily2012<3 skriver:

Isabella havde også hævede brystvorter da hun var ganske lille - det var helt normalt pga. hormonerne  Jeg kan også huske at jeg var nervøs, men efter et stykke tid var det væk igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.