P-piller , kan man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan ens p-piller gør så man mister sex lysten ?

Hvad kan ellers skyldes at man ingen sex lyst har ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

M.O.A.R.

Prøv og søg på google om dine p-piller eller prøv at kigge på google om hvad der kan gøre at man har mindsket sexlyst. 

Jeg tror der er ufatteligt mange ting der kan gøre at ens sexlyst er lille eller mere eller mindre væk.. Hvis man har stress, depression, eller hvis man bare selv egentlig ikke har lyst. 

Men prøv google, der kan du nok også finde nogle Joan Ørting (staves?) råd om hvordan du får sexlysten tilbage 

Anmeld

14. marts 2012

M (:

Anonym skriver:

Svaret er kort og godt: JA, p-piller kan nedsætte sexlysten.

Anmeld

14. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

p-piller har "mange bevirkninger" i form af, misten sex lyst, øget sex lyst, større bryster, at man tager på osv..

det er meget normalt.. nogle kommer det tilbage andre skal min skifte til et andet p-pille mærke..

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Svaret er kort og godt: JA, p-piller kan nedsætte sexlysten.

hvad gør man? det påvirker forholdet SÅ meget

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

Har aldrig oplevet at p-piller gør at man mister sexlysten.... 

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Anonym skriver:

Ja desværre kan p-piller gøre at du mister sex lysten eller at den bliver mindre end den ellers ville have været. Derfor du også kan opleve at du når du stopper på p-pillerne at du får rigtIg meget sexLyst. Ikke ved alle at sexlysten mindskes, men ved en del sker det. Min er f.eks. Væsentlig mindre når jer er på pillen end når jeg ikke er

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Ja desværre kan p-piller gøre at du mister sex lysten eller at den bliver mindre end den ellers ville have været. Derfor du også kan opleve at du når du stopper på p-pillerne at du får rigtIg meget sexLyst. Ikke ved alle at sexlysten mindskes, men ved en del sker det. Min er f.eks. Væsentlig mindre når jer er på pillen end når jeg ikke er

jeg har bare slet ingen lyst og tænker slet ikk på sex.

men nu jeg stoppet, og nu tænker jeg på sex..

vi har ikke haft sex i 2½månede det påvirker seriøst forholdet

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Har aldrig oplevet at p-piller gør at man mister sexlysten.... 

har jeg heller ikke før

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Anonym skriver:

hvad gør man? det påvirker forholdet SÅ meget

Skift p-pille, dyrk sex selvom lysten ikke er i top. Sexlysten skal fodres dvs. At jo mere sex des mere lyst får du også. Selvom det selvf. Er svært at komme igang når lysten mangler. Derudover må du ikke føle dig forpligtet til sex eller have dårlig samvittighed overfor kæresten. Det giver nemlig samme effekt = mindre lyst. Hvis du føler et forventningspres om sex, så mindskes din lyst også. Derfor er det bedste i kan gøre. Kæl uden forventningen om sex f.eks. Uden at berører kønsdelene osv. Derfra kan i laaangsomt bevæge jer hen imod sex igen, når du føler dig klar. Men alle forventningerne som sex skal altså væk, så du kan slappe af. Din kæreste må i så fald tilfredsstilleaig selv i en periode. I kan evt også massere hinanden ( igen uden omtræk til sex). Du styre farten. Men altså snak med din kæreste om den manglende lyst, for ham til at bekræfte dig, at du er skøn og dejlig og at det er ok. Jo mere ok du føler det er ikke at have lyst til sex jo mere lyst vil du sikkert også få.

Derudover kan du evt. Skifte til spiral, kondom eller som nævnt et andet mærke p-piller. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.