Helenas allerførste billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

hekran

Tja, hun er godt nok lige blevet 9 måneder og nu synes jeg bare jeg har lyst til at vise hende lidt frem. Helena - vores største overraskelse og vores største gave!

Hun er nu blevet en stor pige. Hun vejer 10 kilo og måler ca 76 cm. Hun er ifølge hendes storebrødre på 2 og 4 verdens bedste lillesøster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Maja_4000

Hvor ser hun sød ud

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Maja_4000 skriver:

Hvor ser hun sød ud

Tusind tak Ja, hun er lige til at bide i, men det synes man jo nok altid om sine egne børn

Anmeld

14. marts 2012

Maja_4000

Marita skriver:

Tusind tak Ja, hun er lige til at bide i, men det synes man jo nok altid om sine egne børn

Ja

Nu blev jeg nysgerrig .. Hvorfor er hun en overraskelse ? Vidste du ikke , at du var gravid .. Eller ?

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Maja_4000 skriver:

Ja

Nu blev jeg nysgerrig .. Hvorfor er hun en overraskelse ? Vidste du ikke , at du var gravid .. Eller ?

Hun var helt og aldeles uplanlagt. Der er 21 måneder imellem drengene og hun meldte sin ankomst 23 måneder efter vores midterste. Jeg havde ingen mistanke om at jeg var gravid før jeg kastede op. Så kunne jeg straks mærke, hvad der var i vejen. 

Det var ikke sådan, at vi ikke ville have flere børn, men der skulle gå laaang tid, da jeg allerede havde holdt 2 barsler i min studietid. 2 blev til 3 og til sommer kan jeg endelig kalde mig cand.mag...... og det er det bedste der kunne have sket for os

Anmeld

14. marts 2012

Caroline86

jeg er faktisk rigtigt ked af at du ikke har spammet hende noget før!!!

Hold nu k*** hvor er hun da bare en lækkerbisken! jeg er HELT vild med det første billede hihi... en ung dame der liiiiige skal se verden lidt an

Anmeld

14. marts 2012

Maja_4000

Marita skriver:

Hun var helt og aldeles uplanlagt. Der er 21 måneder imellem drengene og hun meldte sin ankomst 23 måneder efter vores midterste. Jeg havde ingen mistanke om at jeg var gravid før jeg kastede op. Så kunne jeg straks mærke, hvad der var i vejen. 

Det var ikke sådan, at vi ikke ville have flere børn, men der skulle gå laaang tid, da jeg allerede havde holdt 2 barsler i min studietid. 2 blev til 3 og til sommer kan jeg endelig kalde mig cand.mag...... og det er det bedste der kunne have sket for os

Nååårh Hehe .. 

Men hun er en sød overraskelse i hvert fald

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Caroline86 skriver:

jeg er faktisk rigtigt ked af at du ikke har spammet hende noget før!!!

Hold nu k*** hvor er hun da bare en lækkerbisken! jeg er HELT vild med det første billede hihi... en ung dame der liiiiige skal se verden lidt an

Ih, tak! Du forstår da at gøre min dag fantastisk Jeg er så taknemlig!

Kunne være, jeg skal gøre lidt mere ud af det der! Hun har jo også to brødre, der er lige så smukke (dog her udklædt som Star Wars Trooper og Spiderman)

Anmeld

14. marts 2012

Caroline86

Marita skriver:

Ih, tak! Du forstår da at gøre min dag fantastisk Jeg er så taknemlig!

Kunne være, jeg skal gøre lidt mere ud af det der! Hun har jo også to brødre, der er lige så smukke (dog her udklædt som Star Wars Trooper og Spiderman)

jeg vil i hvert fald nyde at se det smukke ansigt lidt oftere

Drengene er svære at udtale sig om haha.... Men jeg tror på de er ligeså skønne som lillesøster

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Caroline86 skriver:

jeg vil i hvert fald nyde at se det smukke ansigt lidt oftere

Drengene er svære at udtale sig om haha.... Men jeg tror på de er ligeså skønne som lillesøster

Caroline, you make my day  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.