Hvor lang tid gik der hos dit barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Mira0911

4xGreve skriver:

Hun blev slet ikke ramt hverken ved DP eller BH start

Hun har været meget heldig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

4xGreve

Mira0911 skriver:

Hun har været meget heldig.... 

Ja tros det at hun skulle have et lav imunforsvar pga. Sin for tidelig fødsel så hun kun være syg meget få gange... 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Mira0911 skriver:

Det er bestemt heller ikke rart når ens børn er syge... 

Undre mig bare at Julie ikke er ramt endnu...

Jeg synes det er synd nok når Penny har ondt i maven.. så hvordan mon jeg ikke bliver når hun engang bliver ramt "rigtigt" xD Stakkels barn.

Hvor gammel er det hun er?

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

Mom In The Making skriver:

Jeg synes det er synd nok når Penny har ondt i maven.. så hvordan mon jeg ikke bliver når hun engang bliver ramt "rigtigt" xD Stakkels barn.

Hvor gammel er det hun er?

Hun er 3 år... 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Mira0911 skriver:

Hun er 3 år... 

HEhe.. sød Alder, men ja.. det er da underligt hvis hun slet ikke er blevet ramt af noget endnu. Men KUN godt

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

HEhe.. sød Alder, men ja.. det er da underligt hvis hun slet ikke er blevet ramt af noget endnu. Men KUN godt

Ja.. Havde forventet at hun vil få noget efter 14 dages tid.. Ja det er da kun godt at hun ikke er ramt endnu... Håbede så meget på at hun fik scoret sig skoldkopper, det lykkes ikke denne gang heller.... 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Mira0911 skriver:

Ja.. Havde forventet at hun vil få noget efter 14 dages tid.. Ja det er da kun godt at hun ikke er ramt endnu... Håbede så meget på at hun fik scoret sig skoldkopper, det lykkes ikke denne gang heller.... 

JAh, det ville nok være meget rart at få det stads overstået. :/ Men det skal nok komme og så er det bare dejligt at hun er sund og rask ind ti da. hehe

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

JAh, det ville nok være meget rart at få det stads overstået. :/ Men det skal nok komme og så er det bare dejligt at hun er sund og rask ind ti da. hehe

Jeps... 

Anmeld

14. marts 2012

Klumpe-dumpe

Mira0911 skriver:

Børn kan ikke samlignes med hinanden! 

En fejl jeg tit laver med mine piger, når jeg snakker om da den store var baby... 

Nej men i maluccas tilfælde er der jo helt andre ting der spiller ind.

Anmeld

14. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

De kære børn bliver på et eller andet tidspunkt ramt af noget sygdom når de starter et nyt sted... 

Den første dagpleje Julie var i, blev hun ramt af nye bakterier efter end 14 dages tid... 

I nr. 2 dagpleje gik der også end 14 dages tid så blev hun ramt af de nye bakterier! 

Nu har Julie lige om snart gået i børnehave i 1 måned og hun er stadig ikke ramt af de nye bakterier... Det undre mig lidt at hun ikke er blevet ramt endnu... 

Jeg går egentlig bare og venter på at hun bliver ramt så hun er over det... 

Hvor lang tid gik der med jeres børnehavebørn da de blev ramt efter opstart ? 

Her har det været lige omvendt...

Frederic havde ikke en eneste sygedag - heller ej blevet ringet hjem fra dp..

Han started i bh i aug sidste år og gik en del mdr uden sygdom, trods der både var skoldkopper - hånd/fod/mund - børnesår - børne orm osv. Men siden nov har han fået den ene forkølelse efter den anden, eller bh snot som nogen så flot kalder det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.