Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da min søn imorgen bliver 1 år synes jeg det kunne være sjovt at se jeres børn som 1 årige og høre deres vægt plus længde
I får lige et par billeder af min søn fra den sidste uges tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønt indlæg Glæder mig til at se flere guldklumper på 1 år Her er min dejlige 1 årige dreng (nu er han så 15 mdr ;P men på billederne er han 1 år)Victor, 1 år, 12 kg og nogle-og-80-lang (tror det er 84)
Hvor ser han dejlig ud
Her er min Caroline da hun var 1 år .. Hun er lige knap 15 måneder nu ..
Mener hun vejede 10,5 kg og var .. 78 cm Kan sgu ikke huske det
Oliver og Alexander 1år...
Oliver: 8,5kg og 70cm
Alexander : 7kg og 67cm.
MissChrista skriver: Skønt indlæg Glæder mig til at se flere guldklumper på 1 år Her er min dejlige 1 årige dreng (nu er han så 15 mdr ;P men på billederne er han 1 år)Victor, 1 år, 12 kg og nogle-og-80-lang (tror det er 84)
hvor er han skøn
Ja der er ikke noget bedre end billedtråde hvor man kan beundre en masse skønne unger og samtidigt vise sin egen guldklump frem
Maja_4000 skriver: Hvor ser han dejlig ud Her er min Caroline da hun var 1 år .. Hun er lige knap 15 måneder nu .. Mener hun vejede 10,5 kg og var .. 78 cm Kan sgu ikke huske det
tak
Og super skøn pige du har dig der
twinboys skriver: Oliver og Alexander 1år... Oliver: 8,5kg og 70cm Alexander : 7kg og 67cm.
skønne knægte
ledermus skriver: skønne knægte
I lige måde til din lækkermås
Her er min som 1 årig. Skøn dreng du har dig, har han noget udenlandsk i sig ?
Hyggelig billedtråd!!! Her er Jacob som snart er 8 år og Line på 5 år, da de blev 1 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128