0-1 år: Molo-Katvig mm. str. 74-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. marts 2012

Pige2009

Kofoed. skriver:

Prisen lyder super, men hun er bare allerede en 74, så hvis det er tørretumblet, tror jeg det næsten er ved at være for småt? Hvad var hendes andet tøjs størrelse da hun kunne passe det?

Hun brugte 74-80, da hun havde sommerdragterne. Det var afhængig af, hvor stort tøjet var. Hvis det kan hjælpe, var hun 9-10 mdr., da hun brugte sommerdragterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kofoed.

Baagøe skriver:

Hun brugte 74-80, da hun havde sommerdragterne. Det var afhængig af, hvor stort tøjet var. Hvis det kan hjælpe, var hun 9-10 mdr., da hun brugte sommerdragterne

Ana e 6 måneder og har brugt 74 i en måned, så tager lige en tænker. Men vil gerne have katvig heldragten.

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Kofoed. skriver:

Ana e 6 måneder og har brugt 74 i en måned, så tager lige en tænker. Men vil gerne have katvig heldragten.

Bare ok. Kan evt. måle dem for dig Har også et par sommerdragter i en str. 86 og svømmedragter i ditto. Skal jeg reservere Katvig dragten et par dage, men du tænker, for så kan du betale samlet og jeg kan sende samlet

Anmeld

15. marts 2012

Kofoed.

Baagøe skriver:

Bare ok. Kan evt. måle dem for dig Har også et par sommerdragter i en str. 86 og svømmedragter i ditto. Skal jeg reservere Katvig dragten et par dage, men du tænker, for så kan du betale samlet og jeg kan sende samlet

Du må gerne lige måle dem. Hvis den kan reserveres til mandag, så vil det være super.

Anmeld

15. marts 2012

MissMaria

Hvad skal du have for IdaT bodyen med aberne og hvad str er den ?

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

pris og str for billed 1- 6- de blomstre bukser og 12- med de røde bukser.

Også gerne hvad det koster enkelt billedvis.

Anmeld

15. marts 2012

Tildes mor

Pris, str. og stand på billede 1? 

Anmeld

15. marts 2012

Pige2009

Kofoed. skriver:

Du må gerne lige måle dem. Hvis den kan reserveres til mandag, så vil det være super.

Helt ok. Jeg reserverer til mandag. Måler dragterne i weekenden

Anmeld

15. marts 2012

Pige2009

MissMaria skriver:

Hvad skal du have for IdaT bodyen med aberne og hvad str er den ?

idaT body er str. 80 - hvad siger du til 75 kr. inkl porto

Anmeld

15. marts 2012

Sofia24

Baagøe skriver:

Masser af mærkevarer.... Spørg gerne nærmere, hvis der er noget, du vil vide omkring pris, str. stand osv.

Hov - jeg har da købt noget af det, har jeg ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.