Luft i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Musen5

og jerndråber.

Er der andre end mig der har oplevet det?

Jeg ammer kun Leah morgen og aften. Til måltiderne får hun vand eller sødmælk. Og hun får så oxo de famøse jerndråber.

Men men men... de sidste 2 dage har jeg prøvet at droppe jerndråberne for at se om det var dem der gav hende luft i maven. Hun har haft en periode hvor hun har været sit glade jeg og puttet fint, men vågnet og pruttet som en anden havnearbejder og skreget i vilden sky fordi maven gjorde ondt.

Er så kommet til den konklusion at det ikke er pga mælken hun får for det ændrede sig ikke de dage jeg kun gav hende vand. og det sidste alternativ må så være jerndråberne..

Er der andre der har oplevet det?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

L&V

Musen5 skriver:

og jerndråber.

Er der andre end mig der har oplevet det?

Jeg ammer kun Leah morgen og aften. Til måltiderne får hun vand eller sødmælk. Og hun får så oxo de famøse jerndråber.

Men men men... de sidste 2 dage har jeg prøvet at droppe jerndråberne for at se om det var dem der gav hende luft i maven. Hun har haft en periode hvor hun har været sit glade jeg og puttet fint, men vågnet og pruttet som en anden havnearbejder og skreget i vilden sky fordi maven gjorde ondt.

Er så kommet til den konklusion at det ikke er pga mælken hun får for det ændrede sig ikke de dage jeg kun gav hende vand. og det sidste alternativ må så være jerndråberne..

Er der andre der har oplevet det?

/Mette

Har ikke hørt om det før men det er da muligt.. Min pige får dårlig mave af d dråber.. prøv da og hør din sp.. Tænkte bare jeg ville svare så den blev oppet

Anmeld

13. marts 2012

Mette-mor

Giv ham lidt mavemassage og hjælp ham ved at cykle med benene og henholdsvis bøje og strække hans ben. Du kan også lave et lunt omslag og lægge om hans mave. Stryg evt. en stofble varm og kom den rundt om maven, det kan få tarmene til at slappe lidt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.