Vil da lige vise jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Nettemor

hvad jeg idag har købt til Bassen  Han bliver 2 på søndag og er meget facineret (staves?) af fars motorsav. Og for en uges tid siden var der nogen ude og fælde et kæmpe stort birketræ bagerst i vores have og han var vildt imponeret. Så derfor skulle han da helt klart have denne i fødselsdags gave. Glæder mig heeeeelt vildt til at give ham den og kan næsten ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

livhemdrup

nettemor skriver:

hvad jeg idag har købt til Bassen  Han bliver 2 på søndag og er meget facineret (staves?) af fars motorsav. Og for en uges tid siden var der nogen ude og fælde et kæmpe stort birketræ bagerst i vores have og han var vildt imponeret. Så derfor skulle han da helt klart have denne i fødselsdags gave. Glæder mig heeeeelt vildt til at give ham den og kan næsten ikke vente

Hvor den sej. Han bliver da helt vild når han får den.

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

hvor fiiiiiiiiiint

Det bliver han stolt af

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

livhemdrup skriver:

Hvor den sej. Han bliver da helt vild når han får den.

Det tror jeg virkelig også Glæææder mig heeelt vildt. Har bare lyst til at gi ham den med det samme  Men må hellere vente

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

Mamalou skriver:

hvor fiiiiiiiiiint

Det bliver han stolt af

Det tror jeg også han gør  Og han får arbejds tøj af sin faster Så kan han rigtig komme ud og makke sammen med far

Anmeld

13. marts 2012

livhemdrup

nettemor skriver:

Det tror jeg virkelig også Glæææder mig heeelt vildt. Har bare lyst til at gi ham den med det samme  Men må hellere vente

Kender godt følelsen det er svært at vente når man ved de bare bliver helt vilde med det.

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

livhemdrup skriver:

Kender godt følelsen det er svært at vente når man ved de bare bliver helt vilde med det.

Jep .. Og han forstår det jo ikke overhovedet. Når vi siger han snart har fødselsdag siger han bare ja.. Og leger videre. Men jeg kunne da lige forestille mig det bliver ekstra svært når de bliver ældre og evt begynder at spørge ind til det..

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

nettemor skriver:

Det tror jeg også han gør  Og han får arbejds tøj af sin faster Så kan han rigtig komme ud og makke sammen med far

Ej hvor godt Han bliver da helt klart den sejeste to årig

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Den er sej. Liam (også 2 år) har også en kædesav med lyd. Den er dog fra BOSCH.

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

Mamalou skriver:

Ej hvor godt Han bliver da helt klart den sejeste to årig

Jep Bliver vist nødt til at spamme jer med lidt billeder når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.