Lidt nyt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

lykkekevin

Ja det ved at være noget tid siden blev enlig mor til to i septembers og det har været noget af 6 mdr må jeg da sige har selv være noget sygFog indlagt med min dattermen lille det sammen men kunne klare det selv 

En tur i stats amt og i ratten ja mere end rigelig at se til....

Jeg har så nu valgt at flytte over til mit studie her 1-5 som heller ikke er blevet taget godt imod af nogen især faren ..

Men studie er på snart 5 år og kun 45 km væk fra nu de tætte venner ogfamilie støtter det så det skønt ( jeg har min børn med mig da de bor her fast)))

Jeg er så glad enlig at komme i gang med noget 

Og få styr på mit og min børns liv

Min store pige har fået lov at komme i bh som 2.9 år  og min søn starter i vugge stue...

Det bliver så dejlig det hele glæder mig 

Lige lidt godt nyt her fra mvh en stoltmore til to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

livhemdrup

lykkekevin skriver:

Ja det ved at være noget tid siden blev enlig mor til to i septembers og det har været noget af 6 mdr må jeg da sige har selv være noget sygFog indlagt med min dattermen lille det sammen men kunne klare det selv 

Jeg har så nu valgt at flytte over til mit studie her 1-5 som heller ikke er blevet taget godt imod af nogen især faren ..

Men studie er på snart 5 år og kun 45 km væk fra nu de tætte venner ogfamilie støtter det så det skønt ( jeg har min børn med mig da de bor her fast)))

Min store pige har fået lov at komme i bh som 2.9 år  og min søn starter i vugge stue...

Sikke da en masse i har nået at være igennem på 6 måneder hold da helt fast. Håber for jer der falder lidt ro på nu. Så i får ro til at falde til og finde jeres egen rytme.

Anmeld

13. marts 2012

wamse

lykkekevin skriver:

Sikke en masse, der er sket på så kort tid

Hvilket studie sal du igang med?

Anmeld

13. marts 2012

lykkekevin

wamse skriver:

Sikke en masse, der er sket på så kort tid

Hvilket studie sal du igang med?

Jeg skal først have et 1 med enkelt fag og ba efter ind på pædago semnaret...

Men ja meget at se til håber på lidt ro

Anmeld

13. marts 2012

wamse

lykkekevin skriver:

Jeg skal først have et 1 med enkelt fag og ba efter ind på pædago semnaret...

Men ja meget at se til håber på lidt ro

Ok  Jamen jeg kan jo kun anbefale pædagoguddannelsen, for er selv ved at læse til pædagog 

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Dejligt, at høre det går fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.