Hjælp! Kan det lade sig gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Gry91

Vi har nu flere gange oplevet at Oliver er helt gennemblødt på ryggen og  der er vådt der hvor han har sovet. 

Vi kan ikke helt finde ud af om det er fordi han sveder, det kan jeg bare ikke rigtig tro da det kommer ret hurtigt, og det er ikke hver gang han har sovet og vi har været ekstra opmærksomme på temperaturen i de rum han sover i, og har prøvet at give ham mindre tøj på (hvilket moren slet ikke har været glad for, da jeg er bange for at han kommer til at fryse).

Jeg er ret overbevist om at det er fordi han tisser "ved siden af", men ingen af gangene har der været tis i bleen.

Så derfor, kan det lade sig gøre at han har tisset, men i stedet for det ender i bleen så ender det op af hans ryg ? Eller er der nogen som har oplevet det samme ? 

Er ved at være ret træt af at skifte hans tøj, dynebetræk og dyne så ofte, og det kan bestemt heller ikke være sundt for hans hud at han bliver så våd  

Hjælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Azooo

Det er sket her et par gange hvor der blev tisset ved siden af, bleen helt tørt men tøjet helt vådt.. Sørg for at bleen er godt lukket og til siderne også .. Og bleen self ikke skal være for store ..

Anmeld

13. marts 2012

Gry91

Heza2410 skriver:

Det er sket her et par gange hvor der blev tisset ved siden af, bleen helt tørt men tøjet helt vådt.. Sørg for at bleen er godt lukket og til siderne også .. Og bleen self ikke skal være for store ..

Så er jeg ikke helt tosset hehe..

det lyder jo lidt mystisk, men ja vi skal bare være ekstra opmærksomme på om den bliver lukket ordenligt!  

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.