Lærke 23 mdr (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Koen.

Hej piger

Ville lige vise lidt billeder frem af min efterhånden store piger tænk hun allerede bliver 2 år den 11.april

Hun har fart på med alting pt og vokser bare derudaf, vægten følger dog stadig ikke helt med men hun er sund og rask så pyt

10,6 kg og 87 cm sagde sidste besøg på børneafdelingen

De første 3 billeder er fra i dag hvor hun desværre er hjemme med MØB, men hun er faktisk ikke mærket af det som hun plejer, bare lidt feber

Knus Tanja der ikke kunne begrænse sig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Hej piger

Ville lige vise lidt billeder frem af min efterhånden store piger tænk hun allerede bliver 2 år den 11.april

Hun har fart på med alting pt og vokser bare derudaf, vægten følger dog stadig ikke helt med men hun er sund og rask så pyt

10,6 kg og 87 cm sagde sidste besøg på børneafdelingen

De første 3 billeder er fra i dag hvor hun desværre er hjemme med MØB, men hun er faktisk ikke mærket af det som hun plejer, bare lidt feber

Knus Tanja der ikke kunne begrænse sig

hvor er hun sød..

Sjovt nok, så bliver min dreng også 2 år den 11 april..

Anmeld

13. marts 2012

B&J

Nååå hvor er hun bare super DEJLIG OG SMUK søde det er helt vildt... og hvor er hun så smuk i høje hæle

sikke en prinsesse

Anmeld

13. marts 2012

Koen.

An&Jo skriver:

TTa

hvor er hun sød..

Sjovt nok, så bliver min dreng også 2 år den 11 april..

Tak ej hvor pudsigt, men så har vi da begge haft en vidunderlig dag for snart 2 år siden

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Tak ej hvor pudsigt, men så har vi da begge haft en vidunderlig dag for snart 2 år siden

Det har vi bestemt..

Men hvor er det vildt at tiden er gået SÅ stærkt..

Anmeld

13. marts 2012

Koen.

B&J skriver:

TTasøNååå hvor er hun bare super DEJLIG OG SMUK søde det er helt vildt... og hvor er hun så smuk i høje hæle

sikke en prinsesse

Tak søde plejer at sige det er øjne der gør det hele ( det eneste hun ligner mig på nemlig Haha)

De plastik højhælede er de bedste 40 kr jeg nogen sinde har brugt, hun elsker bare at lege med dem før tog hun altid mine men de er så høje så jeg syntes det var for farligt

Anmeld

13. marts 2012

Koen.

An&Jo skriver:

hhehelhelt

Det har vi bestemt..

Men hvor er det vildt at tiden er gået SÅ stærkt..

Ja det er helt ekstremt !!! Syntes det første år gik hurtigt, men det er intet at samligne med andet år det er bare gået endnu stærkere

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Ja det er helt ekstremt !!! Syntes det første år gik hurtigt, men det er intet at samligne med andet år det er bare gået endnu stærkere

Jaa, det er helt sindssygt..

Lige om lidt skal de jo i børnehave..

Anmeld

13. marts 2012

B&J

tanja. skriver:

Tak søde plejer at sige det er øjne der gør det hele ( det eneste hun ligner mig på nemlig Haha)

De plastik højhælede er de bedste 40 kr jeg nogen sinde har brugt, hun elsker bare at lege med dem før tog hun altid mine men de er så høje så jeg syntes det var for farligt

hihihihi det er altid de billigste ting der er de bedste  og ja kan gjodt forstå du løbte dem til hende for ja hvis de er for høje kan det godt være for farligt....

men ja hun er super dejlig, og især smilet hun smiler op til begge øre

Anmeld

13. marts 2012

MariaJ

Hvor er hun sød, og hvor er hun blevet en stor pige. Det er utroligt så meget de pludselig kan selv nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.