Legehus i træ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.925 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Skouboe

Jeg søger et legehus i træ, i fornuftig stand og helst i københavn/nordsjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Karo

Skouboe skriver:

Jeg søger et legehus i træ, i fornuftig stand og helst i københavn/nordsjælland.

Det er godt nok male siden, men Freja og Silja er altid velkommen til at komme og lege

Og forresten i øvrigt: Vi glæder os til på lørdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Skouboe

Karo skriver:

Det er godt nok male siden, men Freja og Silja er altid velkommen til at komme og lege

Og forresten i øvrigt: Vi glæder os til på lørdag.

Det gør vi også alle 4.

Når vi nu ikke allesammen kan flytte ind hos jer, så mangler vi også et i haven herhjemme, men det er lidt svært at finde et der passer indnfor vores budget. Vi skal jo helst have en sandkasse også.

Anmeld

13. marts 2012

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Ved man flere steder i landet, kan købe via tekniskskole- tømmerlinjen.

de laver ofte legehuse til deres afgangseksame, så sælger skolen udaf dem efterfølgende, måske der er et par skønhedsfejl derpå, men de fåes altså meget billigt....

Så prøv at ring og forhør dig på div. skoler

Anmeld

13. marts 2012

Karo

Skouboe skriver:

Det gør vi også alle 4.

Når vi nu ikke allesammen kan flytte ind hos jer, så mangler vi også et i haven herhjemme, men det er lidt svært at finde et der passer indnfor vores budget. Vi skal jo helst have en sandkasse også.

Vi fik vores på tilbud i silvan til 1000 kr. Så prøv evt. at holde øje med tilbudsaviserne.

Anmeld

13. marts 2012

Hvem?

Skouboe skriver:

Fandt vores på dba.dk eller var det guloggratis.dk - kan jeg ik huske, men det er super flot og fik presset prisen helt ned i sølle 800 kr for et bjælke træhus

Anmeld

13. marts 2012

Skouboe

Karo skriver:

Vi fik vores på tilbud i silvan til 1000 kr. Så prøv evt. at holde øje med tilbudsaviserne.

Det gør jeg også, men der er ikke de store besparelser pt.. Det e jo nu alle skal bruge. De bliver først rigtigt sat ned til efteråret, når de ikke gider at opbevare dem vinteren over.

Anmeld

13. marts 2012

Skouboe

Bondefruen skriver:

Fandt vores på dba.dk eller var det guloggratis.dk - kan jeg ik huske, men det er super flot og fik presset prisen helt ned i sølle 800 kr for et bjælke træhus

Jeg synes sjældent guloggratis har noget på sjælland, men dr holder jeg også øje. Derudover kigger jeg dagligt i den blå avis, men jeg tænkte at der måske var nogen herinde hvis børn var vokset fra deres legehus. Ellers mange tak for tippet

Anmeld

13. marts 2012

Skouboe

Ariel skriver:

Ved man flere steder i landet, kan købe via tekniskskole- tømmerlinjen.

de laver ofte legehuse til deres afgangseksame, så sælger skolen udaf dem efterfølgende, måske der er et par skønhedsfejl derpå, men de fåes altså meget billigt....

Så prøv at ring og forhør dig på div. skoler

Tak for tippet. Jeg har talt med de nærmeste, og der er desværre ikke noget at hente.. Ellers tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.