Anbefal et ferie sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

annec

ledermus skriver:

Ved ikke hvad jeg synes er bedst...Generelt elsker jeg bare tyrkiet  synes det er et dejligt land og tog min sidste praktik dernede som pædagog hvor jeg boede der i 6 måneder.

Hvis du har været i Alanya synes jeg næsten i skulle vælge enten marmaris eller Side det er 2 super hyggelige byer som begge varmt kan anbefales

Ja okay  

Er der noget man kan se i de to byer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

ledermus

annec skriver:

Ja okay  

Er der noget man kan se i de to byer?

i Side er der en masse gamle ruiner og et gammelt amfiteater og det ligger tæt på manavgat vandfaldet som er en oplevelse værd

I marmaris er der noget borg midt i byen og man kan tage 1 dagstur til rhodos.  man kan også tage på tur til noget der hedder Dalyan hvor man sejler på en lang flod og ser nogle kongegrave som er hugget ind i klipperne det er en ret hyggelig tur

Anmeld

13. marts 2012

annec

ledermus skriver:

i Side er der en masse gamle ruiner og et gammelt amfiteater og det ligger tæt på manavgat vandfaldet som er en oplevelse værd

I marmaris er der noget borg midt i byen og man kan tage 1 dagstur til rhodos.  man kan også tage på tur til noget der hedder Dalyan hvor man sejler på en lang flod og ser nogle kongegrave som er hugget ind i klipperne det er en ret hyggelig tur

Lyder også godt. Vi vil

Nemlig id at opleve noget. Men hvad mon er bedste med en 10 mdr gammel baby? 

Anmeld

13. marts 2012

ledermus

annec skriver:

Lyder også godt. Vi vil

Nemlig id at opleve noget. Men hvad mon er bedste med en 10 mdr gammel baby? 

Tror begge steder vil være gode med en baby men måske Side er bedst da afstandene til det man kan opleve er kortere her end i marmaris...Måske en masse transport ikke er sagen med en lille størrelse 

Anmeld

13. marts 2012

annec

ledermus skriver:

Tror begge steder vil være gode med en baby men måske Side er bedst da afstandene til det man kan opleve er kortere her end i marmaris...Måske en masse transport ikke er sagen med en lille størrelse 

Okay :-) hvad plejer du at opleve i Alanya?

Anmeld

13. marts 2012

ledermus

annec skriver:

Okay :-) hvad plejer du at opleve i Alanya?

Det er lidt forskelligt. Men har været på tur til Antalya hvor man har set vandfald og har også været på turen til manavgat og sejle på floden. Har været oppe at se borgen, ude at køre jeepsafari og ATV, har været på bådtur. 

Anmeld

13. marts 2012

annec

Ingen andre? :-)

Anmeld

8. maj 2012

lukaj

jeg har kun været i alanya i tyrkiet så kan ikke sige så meget om de andre steder. men vi har været rigtig mange gange i alanya, det er bare en by man ender med at vende tilbage til igen og igen

vi bor dog altid ved kleopatrastrande da vores børn ELSKER de vilde bølger der er der. men ja, specielt børnevenlig er den strand ikke, der er øststranden meget bedre. men vores har siden de var helt små elsket at sidde i vandkanten når bølgerne kom ind over deres ben.

af ture har vi været på borgen og på forskellige sejlture og en tur til sea lanya og se delfinshow og svømme med delfiner (virkelig en kæmpe oplevelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.