Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heza2410 skriver: Godaften alle sammen , jeg har lige et spørgsmål, altså mim søn bliver her om et par dage 7måneder og stadig gylper? Det er et par gange om dagen , nogen gang stort gylper og andre gange meget lidt.. Hvor længe bliver det der gylperi ved? Han får mad fra han var de 4måneder, både grød & grøntsagermos & frugtmos osv .. Men stadig gylper.. Man mente de de ville stoppe omkring de 6månederns alderen eller og når de begyndte på mad? .. Hvor længe blev jeres ved med at gylpe? ____ GODNAT
Godaften alle sammen , jeg har lige et spørgsmål, altså mim søn bliver her om et par dage 7måneder og stadig gylper? Det er et par gange om dagen , nogen gang stort gylper og andre gange meget lidt.. Hvor længe bliver det der gylperi ved? Han får mad fra han var de 4måneder, både grød & grøntsagermos & frugtmos osv .. Men stadig gylper.. Man mente de de ville stoppe omkring de 6månederns alderen eller og når de begyndte på mad? .. Hvor længe blev jeres ved med at gylpe? ____ GODNAT
Hvis barnet gylper meget/ har reflux så siger man at de skal være stoppet når de er 2 år. Hvis det er et reelt reflux-barn så har det ikke så meget at sige om de får fast føde eller ej (selv om det hjælper). Min datter gylpede videre selv længe efter hun kom på fast kost. Nu er hun 14 mdr og gylper sjældent, men det sker stadig lidt. Dagligt gylper hun sådan forstået at jeg kan se hun får noget op i munden, men så bare synker det igen.
Sorry, måske ikke helt det svar du gerne ville have
Min dreng har været STOR gylper hvor det ofte lignede opkast men stadig var gylp, jo mindre MME han fik jo mindre gylpede han , han stoppede helt med at gylpe da han var lidt over 8 måneder og har ikk gylpet siden
Jeg tror de er meget forskelligt.
Freja er 6 måneder og gylper næsten ikke mere. Der kan godt komme en lille smule engang i mellem, men det er godt nok sjældent, og sådan har det faktisk været nogle måneder.
Men nu har hun heller aldrig været en der gylpede ret meget. Så måske det har noget at sige.
Isabella stoppede med at gylpe da hun begyndte at få fast føde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128