Kreative kvinder. Kom af med jeres stofrester !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

ja....i kunne jo...sende dem til mig

Jeg har planer om at lave et sengetæppe til Liam, nu han snart får ny juniorseng.

Det skal være en slags patchwork regnbuetæppe. Men jeg mangler lidt lapper. Firkanterne skal være ca. 10 x 10 cm.

Og primærfarverne er blå, grøn, rød, orange, gul.

Hvis du har noget liggende, ikke med for stort mønster, da det jo skal klippes i små stykker. Gerne noget retro eller med børnemotiver (ingen prinsesser, heste mm.) så send det gerne til mig

Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det...men planen var at spare lidt penge på denne måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Kom nuuu.....nogen må der da være

Anmeld

12. marts 2012

AnneBJ

Jeg bruger desværre selv mine rester til samme formål

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

AnneBJ skriver:

Jeg bruger desværre selv mine rester til samme formål

Sørens da osse

Jeg har da også noget liggende....men sådan et tæppe er jo stort...så mangler en smule endnu.

Anmeld

13. marts 2012

Mette.

Rikke&Liam skriver:

ja....i kunne jo...sende dem til mig

Jeg har planer om at lave et sengetæppe til Liam, nu han snart får ny juniorseng.

Det skal være en slags patchwork regnbuetæppe. Men jeg mangler lidt lapper. Firkanterne skal være ca. 10 x 10 cm.

Og primærfarverne er blå, grøn, rød, orange, gul.

Hvis du har noget liggende, ikke med for stort mønster, da det jo skal klippes i små stykker. Gerne noget retro eller med børnemotiver (ingen prinsesser, heste mm.) så send det gerne til mig

Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det...men planen var at spare lidt penge på denne måde

Prøv at kig her:
https://www.baby.dk/debat/164725pi1/haandlavet/tullebukser-str--50569298-.aspx 

Alt det stof jeg har vist frem her, har jeg mange små stykker af det meste også, plus jeg har mange mange flere små "rester". Er der noget som umiddelbart kan bruges? Så kan vi godt finde en god pris på nogle stykker til dig.

Anmeld

13. marts 2012

Klumpe-dumpe

Rikke&Liam skriver:

Sørens da osse

Jeg har da også noget liggende....men sådan et tæppe er jo stort...så mangler en smule endnu.

Gå i en genbrugsbutik, og køb evt. bomuldbluser (hvis det er det matriale du bruger) de koster fra 2 kr og op, og der kan alligevel blive et par lapper eller 3 ud af sådan en bluse. (eller duge/sengetøj osv osv)

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Ariel skriver:

Gå i en genbrugsbutik, og køb evt. bomuldbluser (hvis det er det matriale du bruger) de koster fra 2 kr og op, og der kan alligevel blive et par lapper eller 3 ud af sådan en bluse. (eller duge/sengetøj osv osv)

Desværre bor jeg i det såkaldte udkantsdanmark...så der er faktisk kun 1 genbrugsbutik i nærheden. Og den er dåååååårlig. Ellers en god ide

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Mette. skriver:

Prøv at kig her:
https://www.baby.dk/debat/164725pi1/haandlavet/tullebukser-str--50569298-.aspx 

Alt det stof jeg har vist frem her, har jeg mange små stykker af det meste også, plus jeg har mange mange flere små "rester". Er der noget som umiddelbart kan bruges? Så kan vi godt finde en god pris på nogle stykker til dig.

Har lige sendt dig en pm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.