lovenest pude søges - gerne i Vestjylland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
537 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

MaybeBaby

Skulle der mon være én derude, der har en lovenest pude til salg til billige penge? Farven er underordnet. blot det er fra et røg- og skattefrit hjem :-)
Hvis du bor i Vestjylland er det er plus - så skal der ikke betales porto ;-)

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

IT-nørd

MaybeBaby skriver:

Skulle der mon være én derude, der har en lovenest pude til salg til billige penge? Farven er underordnet. blot det er fra et røg- og skattefrit hjem :-)

Mette

Hejsa

Jeg er godt nok ikke fra Vestjylland (bor i Nordjylland), men jeg har en rød pude, brugt i 4 måneder. Den vil jeg gerne sælge for 150 kr inkl. porto.

Anmeld

12. marts 2012

quindelist

MaybeBaby skriver:

Mette

Altså den der hjertepude med hul i så de ikke får skæve hoveder?

Sådan en har jeg til salg i rød -bor godt nok i Kbh så grib fat i mig hvis du ikke finder en tættere på.

Ingen røg, -men husdyr. De har dog ikke tendens til flade baghoveder så de har ikke brugt puden

Anmeld

12. marts 2012

quindelist

MaybeBaby skriver:

Mette

Sådan en har jeg til salg i rød -bor godt nok i Kbh så grib fat i mig hvis du ikke finder en tættere på.

Ingen røg, -men husdyr. De har dog ikke tendens til flade baghoveder så de har ikke brugt puden

Anmeld

12. marts 2012

MaybeBaby

quindelist skriver:

Hvad sælger du den til?

Anmeld

12. marts 2012

quindelist

MaybeBaby skriver:

Hvad sælger du den til?

Nå ja væsentlig detalje

Jeg forestiller mig noget i stil med en flad 50'er plus porto, men den vejer jo ingenting og er flad, så den kan formentlig sendes som brev.

Jeg kan lige veje den i morgen hvis det er ok -vil ikke lige gå ind og finde den og risikere at vække lillepigen.

Anmeld

12. marts 2012

MaybeBaby

quindelist skriver:

Nå ja væsentlig detalje

Jeg forestiller mig noget i stil med en flad 50'er plus porto, men den vejer jo ingenting og er flad, så den kan formentlig sendes som brev.

Jeg kan lige veje den i morgen hvis det er ok -vil ikke lige gå ind og finde den og risikere at vække lillepigen.

Fantastisk pris. Vi skal til kbh lørdag/søndag, hvis I er hjemme? Du må gerne skrive pb med adresse hvis du er frisk på en handel :-)

Anmeld

12. marts 2012

quindelist

MaybeBaby skriver:

Fantastisk pris. Vi skal til kbh lørdag/søndag, hvis I er hjemme? Du må gerne skrive pb med adresse hvis du er frisk på en handel :-)

Altså -det er hvad vi selv ville give hvis vi skulle købe sådan en brugt....

Vi er hjemme on and off i weekenden så jeg sender pb med adresse og mobil nr så kan du bare ringe/skrive til mig og aftale nærmere.

Sig endelig til hvis du kommer i tanke om andre ting du mangler vi måske kunne have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.