Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Skulle der mon være én derude, der har en lovenest pude til salg til billige penge? Farven er underordnet. blot det er fra et røg- og skattefrit hjem :-)Hvis du bor i Vestjylland er det er plus - så skal der ikke betales porto ;-)Mette
Skulle der mon være én derude, der har en lovenest pude til salg til billige penge? Farven er underordnet. blot det er fra et røg- og skattefrit hjem :-)Hvis du bor i Vestjylland er det er plus - så skal der ikke betales porto ;-)Mette
Hejsa
Jeg er godt nok ikke fra Vestjylland (bor i Nordjylland), men jeg har en rød pude, brugt i 4 måneder. Den vil jeg gerne sælge for 150 kr inkl. porto.
quindelist skriver: Altså den der hjertepude med hul i så de ikke får skæve hoveder?Sådan en har jeg til salg i rød -bor godt nok i Kbh så grib fat i mig hvis du ikke finder en tættere på. Ingen røg, -men husdyr. De har dog ikke tendens til flade baghoveder så de har ikke brugt puden
Altså den der hjertepude med hul i så de ikke får skæve hoveder?Sådan en har jeg til salg i rød -bor godt nok i Kbh så grib fat i mig hvis du ikke finder en tættere på. Ingen røg, -men husdyr. De har dog ikke tendens til flade baghoveder så de har ikke brugt puden
MaybeBaby skriver: Hvad sælger du den til?
Hvad sælger du den til?
quindelist skriver: Nå ja væsentlig detalje Jeg forestiller mig noget i stil med en flad 50'er plus porto, men den vejer jo ingenting og er flad, så den kan formentlig sendes som brev.Jeg kan lige veje den i morgen hvis det er ok -vil ikke lige gå ind og finde den og risikere at vække lillepigen.
Nå ja væsentlig detalje Jeg forestiller mig noget i stil med en flad 50'er plus porto, men den vejer jo ingenting og er flad, så den kan formentlig sendes som brev.Jeg kan lige veje den i morgen hvis det er ok -vil ikke lige gå ind og finde den og risikere at vække lillepigen.
MaybeBaby skriver: Fantastisk pris. Vi skal til kbh lørdag/søndag, hvis I er hjemme? Du må gerne skrive pb med adresse hvis du er frisk på en handel :-)
Fantastisk pris. Vi skal til kbh lørdag/søndag, hvis I er hjemme? Du må gerne skrive pb med adresse hvis du er frisk på en handel :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128