Hvilke redskaber bruger i til Frosting/Icing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Mira0911

Idag skulle jeg lave en portion Cupcakes - Og det MISLYKKEDES helt... Havde købt en smart sæt i Rema1000 til blandet andet at bruge til cupcakes... 

Jeg får farvet de forskellige ting osv... Da jeg skal komme det på muffinsene kan de "tuber" slet ikke klare trykket, så toppen ryger af...  GRR... Jeg blev irriteret og sagde at det bare dælme noget lort... Havde ikke set Julie... Så hun sagde "Ja det lort".... 

Er sprøjteposer meget nemmere? 

Kæresten har købt 2 sæt i føteren til mig, og vil prøve igen imorgen og se om det er bedre at arbejde med... 

Lige et andet spørgsmål... 

Når man farver frostingen med pastafarve, er det så meningen at det skal se sådan lidt "prikket" når farven er kommet i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Mira0911

op...

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

12. marts 2012

iris-mor

Nej jeg mener ikke min frosting plejer at have prikker i. Er det sådan som om det er lidt grynet??

Jeg kender godt de der tuber. Jeg kom stolt hjem med dem sidste år - sikke noget bras, og så er de umulige at få helt rene.

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

iris-mor skriver:

Nej jeg mener ikke min frosting plejer at have prikker i. Er det sådan som om det er lidt grynet??

Jeg kender godt de der tuber. Jeg kom stolt hjem med dem sidste år - sikke noget bras, og så er de umulige at få helt rene.

Nej det er ikke grynet på nogle måder... 

Ja det er virkelig noget bras... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.