Klisteret, tørt gul snask...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Som sidder på babys øreflip... Hvad er det? Tænker selv på om det er arp. Har fjernet det ogle gange, men det skal ligesom blødes op først. 

Det kommer igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Som sidder på babys øreflip... Hvad er det? Tænker selv på om det er arp. Har fjernet det ogle gange, men det skal ligesom blødes op først. 

Det kommer igen.

Det lyder som om det løber fra dit barns øre....

Så en omgang MØB..

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

Det lyder som om det løber fra dit barns øre....

Så en omgang MØB..

Det kommer ikke inde fra øret, ser det ud til. Har deikke ondt ved MøB? Det har baby nemlig ikke

Anmeld

12. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det kommer ikke inde fra øret, ser det ud til. Har deikke ondt ved MøB? Det har baby nemlig ikke

ikke nødvenigvis - altså de behøver ikke give udtrykt for de har ondt.

og når min datter har møb ser det heller ikke ud til det kommer fra øret, men sidder bare på flippen.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

ikke nødvenigvis - altså de behøver ikke give udtrykt for de har ondt.

og når min datter har møb ser det heller ikke ud til det kommer fra øret, men sidder bare på flippen.

Ok tak. Jeg prøver at kontakte sundhedsplejersken. Ligner der også tyk størknet søvn eller snot/ bussemænd

Anmeld

12. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ok tak. Jeg prøver at kontakte sundhedsplejersken. Ligner der også tyk størknet søvn eller snot/ bussemænd

jeps

Men det kan også bare være hvis baby får flaske gylper lidt op når baby lægger, så løber den jo hen mod øret, hvis baby lægger på ryggen...

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

jeps

Men det kan også bare være hvis baby får flaske gylper lidt op når baby lægger, så løber den jo hen mod øret, hvis baby lægger på ryggen...

Ja det var også min tanke, men så synes jeg bare ikke det skulle blive gult...hmm, mindes mit andet barn også havde det som spæd.

Anmeld

12. marts 2012

cennona

Anonym skriver:

Det kommer igen.

Min dreng havde en del arp, da han var helt lille, og der fortalte min sundhedsplejerske, at det også typisk satte sig bag ørerne ligesom det også kunne sidde over øjenbrynene hos noge børn. Så det kan godt være arp

Anmeld

12. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ja det var også min tanke, men så synes jeg bare ikke det skulle blive gult...hmm, mindes mit andet barn også havde det som spæd.

Hmm det ved jeg ikke så, må håber du finder ud af hvad det er.

Anmeld

12. marts 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Det kommer igen.

Kan det være ørevoks? Min datters ører skal renses tit.. Og til tider kan jeg glemme det, og så har hun ørevoks uden på øret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.