Har skrevet en bog!!!!!!! kig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Og ville da lige dele et lille udpluk med jer

Mødet med King kong

Smukke cirkulære bevægelser i mit indre, lys og mørke skiftes til at dominere, en brise strejfer min kind, hvorefter der lyder et ordentligt drøn. Vinduet må være fløjet op og gardinet står og blafrer. Orker jeg at åbne mine øjne? Nej, mine øjenlåg føles som en 150 kg tung mands dødvægt. Mit hoved føles som det er blevet tæsket med et baseball bat. Hvad lavede jeg egentlig i går?

Nå ja, på bar med Sofie. Hendes såkaldte mand Thomas, havde forladt hende og jeg overbeviste hende derfor om, at ulykkelig kærlighed blot skal drikkes væk. Dertil skal det nævnes at Thomas aldrig har været hendes mand, de har faktisk aldrig så meget som mødt hinanden. I hvert fald ikke live. De har haft dates over webcam, og som Sofie bedst utrykte det, ”haft en kemi der slog gnister”. Hvad Thomas dog havde glemt at fortælle, var at han rent faktisk er gift og har ikke bare et, men hele fire børn.

Hvad er det lige der får en mand til at sprænge ud i et internet forhold, med dates over webcam, som Sofie efter 4 glas rødvin, gladelig forklarede ikke var helt stuerene.  Havde han ikke nok derhjemme, eller fik han ikke nok derhjemme? Var han træt af hængende bryster hvor brystvorterne gabte og lugtede mest af alt af sur mælk? Ja undskyld mig, men har man skudt fire unger ud, kan der da umuligt være meget struttende ved den kære kvindes fortrin. For slet ikke at komme ind på understellet. Fire børn siger jeg bare.

Er du klar over hvor brede sådan et barns skuldre er når de skal ud?

Medmindre Thomas er udstyret med nedre dele der er en rekord værdig, kan der ikke være meget der strammer om kalorius under voksenlege.

Burde man egentlig bruge udtrykket voksenlege? Nej vel. Den seksuelle grænse er vel snart rykket ned til 12 år, eller er det 15? Lige meget hvad, er man i hvert fald ikke det der minder om voksen, når man går i udskolingsklasserne i folkeskolen og sidder og lærer at rulle et kondom på en banan.  

Kondom med banan smag. Det egentlig en mærkelig opfindelse. Er der ærlig talt en der har siddet et sted i verden og tænkt; ”uhm ja, et stykke gummi der smager af banan.” Lækkert! Gad vide om det er en mand eller en kvinde der har opfundet det? Må næsten være en mand? Eller måske en kvinde der af visse grunde ikke ville slikke på kalorius. Ja det må da være noget mund aktion det er opfundet til. Vi er enige om at ingen af vores nedre dele har noget der minder om smagssans. Smagssans, puha hvor må jeg egentlig have dårlig ånde.

Min mund føles som et sted langt langt ude i den varme ørken. Må have vand!

Årh, det kræver så bare jeg åbner mine øjne. Okay, 1-2-3 nu gør jeg det altså. Vent, hvad var lige det der lagde sig oven på mit bryst? Er det en arm? Shit, det føles som en arm. En stor behåret arm, med fingre som sandpapir. Okay, tænk Nanna, tænk! Hvorfor kan der ligge en arm henover dig! Måske nogen har glemt den her? Year right, en mand der tidligere har været her smider da lige armen af, kun for at overraske mig her en tidlig lørdag morgen. Hvad skete der helt nøjagtig i går? Hvornår kom jeg egentlig hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

TeamRocket

Ved ikke helt hvad jeg skal synes, det er nok ikke lige min stil  

Men godt for dig, har du fået den udgivet og det hele ?

Anmeld

12. marts 2012

Pia.

Startede super godt - men hoppede pludselig over i noget der nærmest gav mig kvalme !!! Skulle det være sjovt ?? Tja, så er det nok bare ikke min form for humor... Syntes det gik en smule over grænsen, da du pludselig sprang fra veninde snak til banansmag, sexgrænse ved 12 års alderen og et "plørehul" hos hans kone der ikke kunne tilfreds stille "kalorius" .... osv...

Forstiller mig den fortsætter lidt i samme stil ...

Men der skal jo være bøger til os alle - og er den udgivet, må der også sidde et forlag som føler for den og tror på læsere til den... Så held og lykke med din nye bog...

Venlig hilsen Pia.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

giv endelig meninger til kende

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

giv endelig meninger til kende

Anmeld

12. marts 2012

Dinna88

dobbelt

Anmeld

12. marts 2012

Dinna88

dobbelt

Anmeld

12. marts 2012

Dinna88

Jeg synes det er super underligt - hvilket jo kan være godt. Du kan skrive, ja, ingen tvivl om det. Og fantasien mangler da heller ikke Men jeg mangler altså noget at sætte det i forhold til før jeg kan give dig min mening. Hvad handler bogen om for starters??

Og så var det FØRSTE der slog mig, at den minder om Nynnes dagbog

Anmeld

12. marts 2012

heidi30

Hej,

synes ok om afsnit 1,2,3 og det sidste men ikke de andre. Jeg er enige de andre som har kommenteret at stilen eller tonen ligesom bliver anderledes og ikke helt passer sammen med det andet.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

12. marts 2012

hekran

Jeg kan da godt trække på smilebåndene, men har lidt svært ved at læse den uden at vide, hvilken genre vi er i. Umiddelbart tænker jeg også Nynnes Dagbog (bare med Nanna!). Er det sådan en bog, du er ved at skrive eller er det en personlig skildring med dig som Nanna?

Har du skrevet en hel bog som dette? Sejt gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.