syg, hoste, snot, sløj - hvor længe er ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Snartmortil3

Hmm..

Jeg står her og har en syg baby for første gang! Det startede fredag! Han havde om aften 38,8 i feber. Hostede meget. Det lyder som en rigtig grim hoste med slim.

Lørdag var han ok, spiste nogenlunde. Ikke super sur eller utilfreds. Havde lidt feber hele dagen. Omkring de 38. Sov normalt.

Søndag var han lidt ekstra pyldret, men ingen feber. Lidt forhøjet temperatur, over 37,5 men under 38. Han ville ikke spise så meget, var MEGET træt, osv. Om aften inden sengetid var hans temperatur 38,2.

Her til morgen var hans temperatur 37,9, så lidt forhøjet morgentemperatur. Idag har han ikke rigtig ville spise noget overhoved. han har drukket lidt, men han er så ked af det hele tiden. Han kan godt lige have perioder af 5 minutter hvor han er glad og leger. Men der er ikke langt fra grin til gråd. Han har sovet 3 timer til formiddag, været vågen 1 time, og sovet igen.

Han har alle dagene haft en meget grim hoste, og synes ikke den er blevet bedre!

er det en helt normal baby forkølelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Den lykkelige

Det lyder fuldstændig som min datter..
Startede også med feber i fredags..
Jeg flger lige med og håber nogen ved noget!
Og god bedring med din!!

Anmeld

12. marts 2012

Snartmortil3

Den lykkelige skriver:

Det lyder fuldstændig som min datter..
Startede også med feber i fredags..
Jeg flger lige med og håber nogen ved noget!
Og god bedring med din!!

Du følger bare med! Håber der er nogen der ved mere end os! Og god bedring til dit barn også..

Anmeld

12. marts 2012

Den lykkelige

110811 skriver:

Du følger bare med! Håber der er nogen der ved mere end os! Og god bedring til dit barn også..

Tak..
Min datter hostede en slim klat op idag og tænkte om jeg skulle rige til lægen eller hvad.. men hun har ikke feber længere så ved virkelig heller ikke..

Anmeld

12. marts 2012

Snartmortil3

Den lykkelige skriver:

Tak..
Min datter hostede en slim klat op idag og tænkte om jeg skulle rige til lægen eller hvad.. men hun har ikke feber længere så ved virkelig heller ikke..

Det er en hel videnskab med de babyer!

Jeg ved det heller ikke. Slim lyder ikke super godt? Jeg synes også at min søns hoste lyder ret "slimet", men har ikke set noget slim endnu.

Det skader jo ikke at ringe og spørge.

Anmeld

12. marts 2012

Den lykkelige

110811 skriver:

Det er en hel videnskab med de babyer!

Jeg ved det heller ikke. Slim lyder ikke super godt? Jeg synes også at min søns hoste lyder ret "slimet", men har ikke set noget slim endnu.

Det skader jo ikke at ringe og spørge.

Nej jeg har også prøvet ringe til lægen men de svare ikke
Men må lige se hvordan hun har det imorgen.. Håber de snart er ovenpå de to små

Anmeld

12. marts 2012

Snartmortil3

Den lykkelige skriver:

Nej jeg har også prøvet ringe til lægen men de svare ikke
Men må lige se hvordan hun har det imorgen.. Håber de snart er ovenpå de to små

Håber jeg også! Skulle i skole imorgen, men sådan som han har det i dag, så tror jeg ikke han bliver frisk nok til vuggestue. SElvom han ikke har feber mere imorgen, så er han bare slet ikke frisk.

Anmeld

12. marts 2012

Supermum

Syntes i skal ringe til lægen med det samme! Det kan udvikle sig til astmatisk bronkitits, hvis det sidder længe nok, også skal man ud i spacer og hoste om natten = ingen søvn og det kan komme igen sådan noget ast. brokitis, meget nemt, hvis de har haft det en gang før.. Hilsen hvis kæreste har en datter med astmatisk brokitis hver vinter og hver gang det er tåget og fugtigt i vejret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.