jeg har det bedste familie liv , mor og far og barn lejlighed, job og bil og mangler ikke penge da min forlovede tjerner godt.
men jeg har lagt mærke til mig selv. jeg er en flirten person og det skal jeg lad vær med siger min forlovede, jeg kan godt lide at få opmærksomhed af mand og især helt der hen hvor grænsen lige går til man ikke laver noget, jeg kan godt lide nusse og pleje andre folk om det mand eller kvinder, men jeg får det godt inde i når det mand jeg gør det ved.
det er sådan jeg kan mærke det gør min kæreste jaloux og det forstår jeg godt, for er da glad hvis han gjorder det samme! (totalt dobbeltmoralsk)
jeg kvinde der er rigtigt god til brokke mig over mit eget forhold, og ville gerne hører om andre forhold og savner jeg har det på samme måde.
min forlovede, slapper af til tv jeg sover til tvet, min forlovede gider ikke spille spil jeg elsker spille spil, min mand ville gerne bruge sin weekender inde for hvor jeg elsker lave noget, men ville gerne lave noget samme som familie eller bare ringe til nogen og spørger om de giver "kaffe" . jeg hader selv og kører i bil men jeg elsker gå eller sidde ved siden af, min forlovede hader at gå og vil helst kører hvis vi skal nogen steder hen. han gider ikke selv til familie fødselsdag og se sin familie, hvor jeg meget familie menneske!
vi har sex men jeg syntes det blevet ensformet, jeg har ikke sagt det da jeg ikke ved hvordan jeg skal sige det. fordi han føler ikke det blevet ensformet.
vi kysser og krammer hver dag, men snæv er der ikke særlig tit. og når jeg syntes der går for lang tid siger jeg det og så kommer det igen.
jeg kan godt se når jeg kiggger udefra, så er vi et godt par og vi er god til støtte hinanden og han elsker mig for den jeg er.
åh er der nogen der gode til hjælpe mig ? jeg ved ikke hvordan jeg skal se mit forhold !!
eller tænke kun positiv
Anmeld