Imacillin (pencillin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.888 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

FrkLarsen

Er det normalt at få feber? 

Min datter har været på imacillin siden Torsdag, og har haft skyhøj feber siden da.. Hun er i behandling for mellemøresbetændelse.. 

Hendes feber ligger på 40,1 og så har hun super tynd mave, hendes afføring er orange/gul.. 

Har jeres børn haft nogen gener af behandling med imacillin?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

LR85

Ring til vagtlægen. Præpeeratet virker tydeligvis ikke når hun stadig har feber. Få det ændret til noget andet

Anmeld

12. marts 2012

ledermus

Oliver har aldrig fået feber af at være på imacillin hans afførring har været tynd men ikke meget slemt

jeg ville ringe til lægen

Anmeld

12. marts 2012

M (:

Er det normalt at få feber? 

Min datter har været på imacillin siden Torsdag, og har haft skyhøj feber siden da.. Hun er i behandling for mellemøresbetændelse.. 

Hendes feber ligger på 40,1 og så har hun super tynd mave, hendes afføring er orange/gul.. 

Har jeres børn haft nogen gener af behandling med imacillin?? 

Feber er en normal bivirkning (1-10%) ved Imacillin. Desuden er kvalme, opkast, ondt i maven og diarre også helt almindelige bivirkninger ved Imacillinbehandling. (:

Hvis du er utryg ville jeg give lægen et kald, men det er altså helt almideligt, at børnene får feber ved den behandling. Du kan jo evt. prøve, om en panodil virker febernedsættende på hende? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.