min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Frk.Skruk

Hej dejlige damer

Nu er det desværre blevet min tur til at komme i denne kategori.. min kæreste har fået tid til at aflevere sædprøve på onsdag, og vi er meget spændte på svaret.

Jeg er blevet undersøgt, og fejler ikke noget . Vi har prøvet siden sommeren 2010, og nu kan vi snart ikke vente mere..

Dog har jeg lige lidt vægt jeg gerne vil af med , men hvis vores mirakel skulle vise sig at komme til os - så kan vægten SAGTENS vente

Nå men jeg ville ikke så meget andet end at fortælle at vi er kommet i denne gruppe - men vi krydser stadig for en øko-baby

//Frk.Skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

AMtrier

Frk.Skruk skriver:

Hej dejlige damer

Nu er det desværre blevet min tur til at komme i denne kategori.. min kæreste har fået tid til at aflevere sædprøve på onsdag, og vi er meget spændte på svaret.

Jeg er blevet undersøgt, og fejler ikke noget . Vi har prøvet siden sommeren 2010, og nu kan vi snart ikke vente mere..

Dog har jeg lige lidt vægt jeg gerne vil af med , men hvis vores mirakel skulle vise sig at komme til os - så kan vægten SAGTENS vente

Nå men jeg ville ikke så meget andet end at fortælle at vi er kommet i denne gruppe - men vi krydser stadig for en øko-baby

//Frk.Skruk

Velkommen til gruppen

lad os håbe på et øko-mirakel.

ellers krydser jeg fingrer for jeres behandling

kram

Anmeld

15. marts 2012

Nessie

Velkommen til.

Håber I hurtigt kommer over i en anden gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.